کتاب تا بر دمیدن گل ها

Ta Bar Damidan-e Gol-ha
(مطالعه جامعه شناختی موسیقی در ایران از سپیده دم تجدد تا 1334)
کد کتاب : 80687
شابک : 978-6000301835
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1394
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب تا بر دمیدن گل ها اثر محمدرضا فیاض

کتاب تا بردمیدن گل ها اثر محمدرضا فیاض توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است. کتاب تا بردمیدن گل ها مطالعه ی جامعه شناختی موسیقی ایران است و مخصوص یک طبقه نیست و دوره ی خاصی از تجدد کشورمان را روایت می کند.
این مطالعه بیش از این که صرفا هدفش پژوهشی باشد برای علاقه مندان، مدیران فرهنگی و سیاست گذارانی است که ببینند سیاست گذاری های آن ها موثر واقع شده یا نه. هنگامی که مطالعه ی تاریخی، جامعه شناختی، ساختاری و منتقدانه انجام می دهیم این کار تخصص های مختلفی می خواهد، محیط پژوهشی ایران به همه ی گونه های پژوهش چه تاریخی و چه تحلیلی نیازمند است.
گروه های مختلفی می توانند مخاطب اصلی این کتاب باشند زیرا این کتاب بازخوانی دوره ی بین سال های 1300 تا 1334 است و به صورت جامعه شناسانه، مطالعه ی موردی در این خصوص شده است.

کتاب تا بر دمیدن گل ها

محمدرضا فیاض
محمدرضا فیاض آهنگساز و منتقد و مدرس موسیقی و نوازنده سنتور در سال 1341 در تهران متولد شد.وی نوازندگی سنتور و موسیقی ایرانی را نزد «پرویز مشکاتیان»، «مجید کیانی»،«پشنگ کامکار» فرا گرفت و در ادامه نزد «مهدی جوانفر» آشنایی با مبانی اجرایی موسیقی را آموخت و هارمونی مقدماتی را نزد «علیرضا مشایخی» و تئوری موسیقی و سلفژ را نزد «کامران امید» فراگرفت.وی دانش آموخته زبان فرانسه از دانشگاه تهران است و در کارنامه کاری خود آلبوم‌...
دسته بندی های کتاب تا بر دمیدن گل ها