کتاب نقد توطئه آیات شیطانی

A critique on the machination of the "Satanic verses"
کد کتاب : 81016
شابک : 978-9648978131
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1394
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب نقد توطئه آیات شیطانی اثر عطاءالله مهاجرانی

در روز شنبه ۲۶ خردادماه سال ۱۳۶۸ برابر با ۲۷ ماه مه ۲۰۰-۱۹۸۹ هزار نفر از مسلمانان انگلستان علیه کتاب آیات شیطانی دست به تظاهرات زدند.
با توجه به اینکه خبرگزاریها و رسانه های غربی معمولا رقم تظاهرات و حضور مسلمانان در همه جای جهان را با خست نقل میکنند ممکن است رقم واقعی بیش از این باشد چنانکه اعضای کمیسیون برابری نژادها معتقدند که در این تظاهرات و راهپیمایی حدود نیم میلیون نفر شرکت کردهاند مولانا عبدالحسین چودری رئیس جبهه اقدام مسلمانان انگلیس که ترتیب دهنده این تظاهرات و راهپیمائی بوده است دوبار تهدید به مرگ شده بود و.... به رغم همه فشارها مسلمانان پرشکوه و مستحکم به میدان رفتند و حضور و حماسه دفاع از ایمان و اسلام را نشان دادند روزنامه انگلیسی «گاردین» در روز برگزاری تظاهرات در مقاله ای با عنوان «مسلمانان» به سوی داونینگ استریت راهپیمائی میکنند نوشت بزرگترین تظاهرات مسلمانان انگلیس از مساجد آغاز می.شود مسجد به قلب میماند که خون روشن و مصفا را به سراسر پیکر حرکت میدهد ایمانهای صیقل خورده و شفاف از مساجد جاری میشوند
حرکت مسلمانان انگلیس در قلب لندن مثل جریان رودخانههای عظیم در دل دریاهاست رودخانههایی با آب شیرین که در دل دریای شور جاری هستند.

کتاب نقد توطئه آیات شیطانی

عطاءالله مهاجرانی
سید عطاءالله مهاجرانی (زادهٔ ۱۳۳۳ اراک) نویسنده و سیاست‌مدار ایرانی است. وی نمایندهٔ شیراز در دوره اول مجلس شورای اسلامی، معاون پارلمانی نخست‌وزیر در دوران نخست‌وزیری میرحسین موسوی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در دوران ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی، عضو شورای سیاستگذاری صدا و سیما و همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دورهٔ اول ریاست‌جمهوری محمد خاتمی بود. او همچنین عضو هیئت علمی گروه تاریخ دانشگاه تربیت مدرس بود و هم‌اکنون در بریتانیا سکونت دارد.
دسته بندی های کتاب نقد توطئه آیات شیطانی