کتاب اوقات خوش ما

Our happy time
کد کتاب : 81581
مترجم :
شابک : 978-6225667112
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 261
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب اوقات خوش ما اثر گونگ جی یونگ

با بیش از یک میلیون نسخه فروخته شده در کره جنوبی، این یک داستان عشقی گیرا و پرشور است که توسط یک استعداد بزرگ کره ای به وضوح روایت می شود.
یو-جونگ - زیبا، ثروتمند، باهوش - روی تخت بیمارستان دراز کشیده است و در حال نقاهت از سومین اقدام به خودکشی است، زمانی که ملاقاتی دریافت می کند که زندگی او را تغییر می دهد. عمه‌ی او، یک راهبه، در کنارش ظاهر می‌شود و به یو-جونگ پیشنهاد می‌کند که او را در یک دیدار یک قاتل محکوم به اعدام همراهی کند. یو-جونگ مقاومت می کند. اما چیزی او را مجبور به رفتن به زندان می کند. او در آنجا با یون سو، یک قاتل محکوم که به زودی به قتل می رسد برخورد می کند. چیزی در مورد عمق رنج او به او ضربه می‌زند. او که از برخورد متزلزل شده بود، هفته بعد به ملاقات او باز می گردد. و بعدی...
یو-جونگ و یون سو از طریق ملاقات های هفتگی و یک ساعته خود به آرامی اسرار تاریک گذشته خود را برای یکدیگر آشکار می کنند، آسیب های پنهانی که زندگی آنها را شکل داده است. با انجام این کار، آنها پیوندی عمیق و ناگسستنی ایجاد می کنند و به یکدیگر کمک می کنند تا بر شیاطین خود غلبه کنند. اما دست‌های یون سو همیشه در دست‌بند است، افسران زندان همیشه در پس‌زمینه هستند، و هرگز نمی‌توانند این واقعیت را فراموش کنند که دوران خوششان با هم به طرز غم‌انگیزی کوتاه است.
شاعرانه و گویا، اوقات خوش ما یک داستان عاشقانه پرشور و دلخراش است. این همچنین یک افسانه مهم، سخت و دلسوز برای دوران ما است - داستانی در مورد جنایت، مجازات، و بخشش یک استعداد بزرگ کره ای.

کتاب اوقات خوش ما

گونگ جی یونگ
گونگ جی یونگ متولد ۳۱ ژانویهٔ ۱۹۶۳و اهل سئول، کرهٔ جنوبی داستان نویس کره جنوبی است.