کتاب مهارت های اجتماعی زیستن

The School of Life Guide to Modern Manners
کد کتاب : 81598
مترجم :
شابک : 978-6227255669
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 93
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب مهارت های اجتماعی زیستن اثر مدرسه زندگی

کتاب «مهارت های اجتماعی زیستن» اثری از «مدرسه زندگی» است که نخستین بار در سال 2019 به انتشار رسید. زندگی سرشار از موقعیت های اجتماعی خجالت آور و معذب کننده است؛ ممکن است موقع معرفی یک شخص، نام او را فراموش کنیم، یا به همراه رئیسمان در آسانسور گیر بیفتیم. اگرچه این موارد ممکن است پیش پا افتاده به نظر برسند، اما نشان دهنده برخی از عمیق ترین مضامین در زندگی اجتماعی ما هستند: چگونه هدف خودمان را دنبال کنیم و همزمان، به رضایت و نیازهای دیگران نیز اهمیت بدهیم؟ هنگام تعامل با شخصی دیگر، چگونه از سطح اولیه عبور کنیم و ارتباطی عمیق تر را شکل دهیم؟ این کتاب با پرداختن به بیست سناریوی مختلف در دنیای مدرن، اخلاق مداری را دوباره در مرکز توجه قرار می دهد. «مدرسه زندگی» استدلال می کند که رعایت آداب اخلاقی، چارچوبی رفتاری را به وجود می آورد که از طریق آن می توان جهانی مهربان تر و باملاحظه تر را خلق کرد.

کتاب مهارت های اجتماعی زیستن

مدرسه زندگی
مدرسه زندگی یک مؤسسه آموزشی با تمرکز بر زندگی بهتر و عاقلانه تر است. این مؤسسه در سال ۲۰۰۸ در لندن (شعبه اصلی)، آمستردام، برلین، استانبول، ملبورن، پاریس و سیدنی شروع به کار کرد. این مدرسه برنامه و خدمات متفاوتی را پیشنهاد می‌دهد؛ منجمله پیدا کردن شغل مورد رضایت، بهبود در روابط، دست یافتن به خونسردی، درک بهتر جهان. مدرسه همچنین خدماتی چون روان‌درمانی و فروشگاه حضوری را نیز ارائه می‌کند.
نکوداشت های کتاب مهارت های اجتماعی زیستن
An essential guide to modern etiquette.
راهنمایی ضروری برای آداب رفتاری مدرن.
Barnes & Noble

This book puts good manners back at the center our lives.
این کتاب، اخلاق و آداب خوب را به مرکز زندگی ما بازمی گرداند.
Amazon Amazon

Clever, accessible and humorous.
هوشمندانه، قابل فهم، و طنزآمیز.
Biblio

قسمت هایی از کتاب مهارت های اجتماعی زیستن (لذت متن)
کاستی های آدم ناشی، نفرینی مختص به او نیست، بلکه ویژگی جهان شمول زندگی انسان است. کسی که نوشیدنی را ناخواسته روی زمین می ریزد، به شکلی ویژه دست و پا چلفتی نیست، چرا که هر کس دیگر نیز-به شکل ها و انواع مختلف-یک احمق تمام عیار است.

آن هایی که اکنون حضور دارند ممکن است همگی آراسته و موقر به نظر برسند اما از نظر منطقی، همگی باید کارهای فوق العاده مضحک زیادی در گذشته انجام داده باشند.

ممکن است خیلی دیر بفهمند که هیچ دستمالی در دستشویی نیست؛ یا نام خودشان یادشان رفته باشد... افراد خردمند از طریق درک فراگیری این اتفاقات، با آرامش و مهربانی با کمدی انسان مواجه می شوند.