کتاب ساختار شکنی در قواعد عکاسی

The Rules of Photography and When to Break Them
کد کتاب : 82645
مترجم :
شابک : 978-6008455233
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 152
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ساختار شکنی در قواعد عکاسی اثر هژه جان کمپس


یکی از محبوب‌ترین دوربین‌های موجود در بازار «شورش دیجیتال» نام دارد، با این حال بسیاری از عکاسان از آن و برادرانش برای پیروی از قوانین قدیمی عکاسان کهنه کار استفاده می‌کنند. هدف این کتاب این است که به عکاسان جدید و متوسط نشان دهد که می توانند فراتر از اصول جزمی حرکت کنند و خلاقانه تر عکاسی کنند. اگر به تازگی کار خود را با دوربین شروع کرده اید، یا به فکر دوری از «کلیشه ها» هستید، این یک کتاب عالی برای شماست. نه تنها در آن تمام "قوانین" کلاسیک - دانش اساسی مفیدی که می تواند چشم هر کسی را برای عکاسی عالی تیزتر کند - پیدا خواهید کرد، بلکه همزمان به شما نشان داده می شود که چگونه می توانید مرزهایی را که بسیاری از معلمان به اشتباه تعیین کرده اند، پشت سر بگذارید و کارت حافظه خود را با هیجان پر کنید. ، هر بار عکس های مختلف. این کتاب عکاسی آرزویی را که بسیاری در کتاب ها دیده اند در دسترس همه قرار می دهد.

کتاب ساختار شکنی در قواعد عکاسی

هژه جان کمپس
هژه جان کمپس عکاس و نویسنده هلندی متولد سال 1981 میلادی می باشد.
دسته بندی های کتاب ساختار شکنی در قواعد عکاسی
قسمت هایی از کتاب ساختار شکنی در قواعد عکاسی (لذت متن)
ما عکاسان، هنرمند هستیم. ما سرکشیم و هردم وجودمان با موجی از خلاقیت، ایده و تخیل منفجر می شود. قوانین عکاسی به ما کمک می کنند تا عکس های بهتری بگیریم و از آنجا است که باسرعت هرچه تمامتر در مسیر دلخواهمان قدم می گذاریم و سبک شخصی خود را خلق می کنیم.”

دوربین های اس ال آر بزرگتر و سنگین تر از دوربینهای کامپکت هستند و در کل به خاطر طراحی شان وزن بیشتری ..دارند به عنوان یک ،قانون دوربینی که طراحی خاص و قطعات بیشتری دارد به همان نسبت انرژی بیشتری مصرف می کند. پس اس ال آر بزرگتر و بهتر باید محفظه باتری بزرگی نیز داشته باشد. اگر با حمل یک دوربین سنگین به همراه لنزها مشکلی ندارید پس این گزینه احتمالا در تصمیم گیری شما دخیل نخواهد بود به هر جهت اگر قصد دارید دوربین را در سفرهایتان به همراه داشته باشید شاید بهتر باشد دنبال مدل سبک تری بگردید.