کتاب تا آخرین نفس

Till The Last Breath
کد کتاب : 83312
مترجم :
شابک : 978-6008958130
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب تا آخرین نفس اثر دورجوی داتا

در یک صبح تنبل یکشنبه، دو جوان به اتاق شماره 509 بیمارستان فوق تخصصی GKL سوار می شوند.
یک دانشجوی نوزده ساله باهوش پزشکی که از یک بیماری صعب العلاج و کشنده رنج می برد که او را در یک مرگ آهسته، دردناک و نامشخص آزار می دهد.
یک جوان بیست و پنج ساله ولخرج و معتاد به مواد مخدر، بدون قدردانی از زندگی، با تمام سیستم های بدنش به آرامی خاموش می شود.
دو پزشک شگفت انگیز که با شیاطین گذشته خود مبارزه می کنند، سعی می کنند این دو بیمار را زنده نگه دارند و مجوز پزشکی آنها را به خطر می اندازند.
مرگ در اتاق کوچک 12×13 پا به چشم می خورد، زیرا آنها برای هر نفس زندگی خود می جنگند، حتی زمانی که پزشکان آنها را تحت درمان های آزمایشی تأیید نشده قرار می دهند تا عمرشان طولانی شود.
آخرین ماه درد و مبارزه چگونه زندگی آنها را تغییر خواهد داد؟ چگونه پزشکانی را متحول می کند که ثابت قدم کار می کنند تا کمی بیشتر عمر کنند؟

کتاب تا آخرین نفس

دورجوی داتا
دورجوی داتا نویسنده و فیلمنامه‌نویس هندی است که به خاطر رمان‌های میز قهوه‌خوری‌اش درباره زندگی عاشقانه جوانان هندی شهرت دارد.دورجوی داتا در 7 فوریه 1987 در مهسانا، گجرات در یک خانواده هندو بنگالی به دنیا آمد، اما در دهلی نو بزرگ شد. او تحصیلات خود را در مدرسه دولتی بال بهاراتی، پیتامپورا به پایان رساند و به تحصیل در رشته مهندسی مکانیک در دانشگاه فنی دهلی پرداخت. او پس از فارغ التحصیلی خود را از موسسه توسعه مدیریت، مدرسه مالی و مدیریت گرگان و فرانکفورت آلمان، و در رشته بازا...