کتاب موسای عیسی

Moosaye Isa
  • 11,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: نیستان نیستان
    نویسنده:
کد کتاب : 84079
شابک : 978-9643375638
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 194
سال انتشار شمسی : 1394
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب موسای عیسی اثر علی موذنی

«موسای عیسی» نوشته علی موذنی شامل داستان بلند با موضوع پیامبران اولوالعزم است که به داستان زندگی حضرت موسی (ع) و حضرت عیسی (ع) پرداخته شده است.
موسای عیسی اثری است که در قالب رمان در ۱۹۴ صفحه منتشر شده است و دو فصل با نام های «سفر ششم» و «بشارت» دارد. نویسنده وقتی نویسنده است که برای خودش هویت داشته باشد. صاحب سبک باشد و مثل خودش بنویسد. از نظر بسیاری از صاحب‌نظران، علی موذنی چنین نویسنده‌ای است. وقتی جدی شروع به نوشتن می‌کند، به فکر چاپ نمی‌افتد. می‌گوید: «خودم را از همان شروع کار ملزم کردم در صورتی اقدام به چاپ آثارم بکنم که بتوانم از آن‌ها دفاع کنم. غریزی نوشتن ارزشمند است اما نه همیشه. باید آگاهی به اصول نوشتن در هر قالبی در ذهنم نهادینه می‌شد و به نوشتنم خط و ربط می‌داد. رسیدن به چنین نتیجه‌ای که حالا وقتش رسیده است، برای من ده سالی طول کشید.» وی متولد ۱۳۳۷ می‌باشد. پس از تمام کردن تحصیلات متوسطه به دانشکده‌ی هنرهای زیبای دانشگاه تهران رفت و در رشته ادبیات نمایشی از این دانشگاه فارغ التحصیل شد. وی از جمله نویسندگانی است که کار نوشتن را به شکل حرفه‌ای دنبال می‌کند. و در عرصه‌های داستان کوتاه، رمان، داستان بلند، نمایشنامه، فیلمنامه قلم می‌زند. همچنین در حوزه ساخت فیلم فعالیت دارد. وی از فعالین حوزه ادبیات دفاع مقدس است که رویکردی خاص در این زمینه دارد. اولین اثرش را در سال ۱۳۶۷ در مجله‌ی کادح منتشر کرد. از جمله آثار وی که اغلب با اقبال منتقدان و مخاطبان روبرو شده‌اند و جوایزی را نیز از آن خود کرده‌اند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کتاب موسای عیسی

علی موذنی
وی متولد تهران سال ۱۳۳۷ است. لیسانس ادبیات نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران دارد و از جمله نویسندگانی است که کار نوشتن را به شکل حرفه ای دنبال می کند. وی در عرصه داستان کوتاه، رمان، داستان بلند، نمایشنامه و فیلمنامه قلم می زند. در حوزه فیلم سازی نیز شش تله فیلم برای تلویزیون ساخته است. اغلب آثار وی با اقبال منتقدان و مخاطبان روبرو شده و جوایزی را نیز کسب کرده است.