کتاب می خواهم چه کاره شوم

What Can I Do When I Grow Up?
کد کتاب : 84445
مترجم :
شابک : 978-6226977357
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 170
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب می خواهم چه کاره شوم اثر مدرسه زندگی

کتاب «می خواهم چه کاره شوم؟» اثری از «مدرسه زندگی» است که اولین بار در سال 2020 به چاپ رسید. این کتاب به تحلیل بی معنایی پرسیدن سوالی مانند «وقتی بزرگ شدی، می خواهی چه کاره شوی؟» از کودکان می پردازد و بعد به مخاطبین کمک می کند به درکی بهتر از ملاحظات و جنبه های متعددی دست یابند که در انتخاب مسیر شغلی و سبک زندگی تأثیرگذار هستند. فصل های کوتاه کتاب به سوالات مختلفی پاسخ می دهند، از جمله «شغل چیست؟»، «شغل ها چگونه اختراع می شوند؟» و «پول چقدر مهم است؟» بسیاری از فصل های کتاب با تمرین هایی به پایان می رسد که مخاطبین را تشویق به تفکر و نوشتن درباره آینده مورد نظر خودشان می کند. مخاطبین یاد می گیرند که شغل چه شباهت ها و تفاوت هایی با مدرسه دارد و همچنین، از تفاوت های میان انواع مختلف کسب و کارها آگاه می شوند.

کتاب می خواهم چه کاره شوم

نکوداشت های کتاب می خواهم چه کاره شوم
It provokes critical thought about an essential issue.
این کتاب، افکاری مهم را در مورد موضوعی ضروری برمی انگیزد.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

An entertaining and thoughtful volume on careers and the many factors that influence career choice.
اثری سرگرم کننده و هوشمندانه درباره مسیر شغلی و عوامل متعددی که بر انتخاب آن تأثیر می گذارند.
School Library Journal School Library Journal

A practical and inspiring children's guide to money, careers, and the future.
یک راهنمای کاربردی و الهام بخش برای کودکان درباره پول، مسیر شغلی، و آینده.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب می خواهم چه کاره شوم (لذت متن)
و خب اگر برای انتخاب یک هدیه، این همه شرط و شروط وجود دارد، معلوم می شود که داستان انتخاب شغل چقدر سخت می شود. در انتخاب شغل هم عوامل مشابهی دخیل هستند: از همه گزینه ها خبر نداریم، نمی دانیم که چه چیزی واقعا راضیمان می کند، و همان مجموعه موانع و مشکلات حول و حوش پول و دسترسی به شغل وجود دارند.

اغلب اوقات آدم ها (منظورمان بزرگسالانی باصلاحیت و جدی است) سرانجام به این نتیجه می رسند که: می دانم که چیزی می خواهم، اما دقیقا نمی دانم چه چیزی. می دانم که این شغل مناسب نیست، اما خب چه شغل بهتری می توان پیدا کرد؟

انجام تنها یک کار کوچک و محدود در سرتاسر عمر، به طور یقین باعث می شود که کیفیتتان در انجام آن کار به بالاترین حد ممکن برسد. و خب، پول زیادی هم از این شغل دربیاورید. اما مسئله ای مهم کماکان باقی می ماند. کدام یک جذاب تر است؟ متخصص بودن، یا همه کاره بودن؟ پاسخ دادن به این سوال به این راحتی نیست.