کتاب از روزهای اخگر و زنگار

Az Roozhaye Akhgar Va Zangar
کد کتاب : 84611
شابک : 978-9641940883
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 130
سال انتشار شمسی : 1396
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب از روزهای اخگر و زنگار اثر صدرالدین طاهری

دکتر صدرالدین طاهری در این کتاب از فضای آموزشی سخن می‌گوید و از مشکلات دانشجویان و تبعیض‌ها و احساس خطرها و محدودیت‌ها و آنچه که فضای دانشگاه را که باید فضایی برای رشد هرگونه آزادی اندیشه و بیان و دانستن نادانسته‌ها و کشف کشف‌نشده‌ها و گشودن رازهای فاش‌نشده باشد، به نوعی به فضای ترس و ملاحظه و پنهان‌کاری و ریا تبدیل می‌کند.

کتاب از روزهای اخگر و زنگار

صدرالدین طاهری
صدرالدین طاهری متولد سال 1360، دارای دکترای پژوهش هنر از دانشگاه تربیت مدرس (1390) و کارشناسی ارشدپژوهش هنر از دانشگاهتربیت مدرس (1387) می باشد. وی عضو هیات علمی دانشگاه هنر اصفهان است.
دسته بندی های کتاب از روزهای اخگر و زنگار
قسمت هایی از کتاب از روزهای اخگر و زنگار (لذت متن)
سال ها می گذشت که دیگر کسی بهارخواب را نروفته و دستمالی به ستردن شیشه ها برنداشته بود. گیاهان چشم بر همت آسمان داشتند، مگر به غمزه آفتابی گرم شوند و به ناز بارانی سیرآب. آزادچهر نشست لب ایوان و پای برهنه اش را رها کرده به دست نوازش علف ها. خورشید داشت آخرین تراشه های اریب رنگ پریده اش را پیش از آن که سردباد غروب پاییز بدزددشان دانه دانه از روی شاخه ها برمی چید و به کیسه می ریخت. شب چهره پنهان کرده بود پس ابر تیره گونی که آبستن تگرگ، داشت توفنده و بی پروا از افق سر بر می کشید. دمی دیگر آسمان را چادر سیاه سر می کردند.