کتاب خانه تکانی مغزی

What to Say When You Talk to Yourself
کد کتاب : 86292
مترجم : محدثه عطاریان
شابک : 978-6226673969
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 254
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1986
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب خانه تکانی مغزی اثر شاد هلمستتر

ما همیشه با خودمان صحبت می کنیم، معمولا بدون اینکه متوجه شویم. و بیشتر چیزهایی که به خود می‌گوییم منفی، معکوس و مضر است و ما را از لذت بردن از یک زندگی کامل و موفق باز می دارد. اما با کتاب خانه تکانی مغزی (پذیرش منفی، شناسایی و نیاز به تغییر، تصمیم برای تغییر، بهتر بودن شما، و تأیید جهانی)، می‌توانید از طریق این تکنیک‌های در دسترس و در عین حال عمیق، کنترل زندگی خود را به دست بگیرید. این کتاب و تکنیک های آن برای روان قرن بیست و یکم عالی است، می توانید یاد بگیرید که چگونه با خود به روش های جدید صحبت کنید و یک پیشرفت چشمگیر در تمام زمینه های زندگی خود شروع کنید. دگرگونی زمانی اتفاق می افتد که ابتدا بهتر فکر کنید که اکنون چه کسی هستید و می خواهید چه کسی شوید. راه حل واقعی همه مشکلات در درون شما نهفته است. دکتر شاد هلمستتر نویسنده پرفروش‌ترین کتاب خانه تکانی مغزی و 20 کتاب دیگر است که هریک می توانند زندگی شما را تغییر دهند..

کتاب خانه تکانی مغزی

شاد هلمستتر
دکتر شاد هلمستتر پرفروش‌ترین نویسنده کتاب «وقتی با خودت صحبت می‌کنی چه باید گفت» و 20 کتاب دیگر است که زندگی را تغییر می‌دهد. جدیدترین او، "خودگویی منفی و چگونه آن را تغییر دهیم" است. کتاب های او به زبان های مختلف در بیش از 70 کشور در سراسر جهان منتشر شده است.دکتر هلمستتر یکی از معتبرترین پژوهشگران رفتاری زمان ما است .او سالانه با 250000 نفر در سخنرانی های شخصی در سراسر ایالات متحده و بین المللی صحبت می کند.
قسمت هایی از کتاب خانه تکانی مغزی (لذت متن)
مفهوم مثبت اندیشی یکی از ایده های برتری است که می توان از آموزه های خودیاری این قرن به دست آورد . مثبت اندیشی یکی از آن مفاهیم بالقوه سرنوشت سازی است که به نظر می رسد گاهی اوقات در تئوری بهتر از عمل باشد. اگر بنا بود امروز در خیابان قدم بزنید و از ده نفر بعدی که ملاقات می کنید بپرسید: «آیا شما به مثبت اندیشی اعتقاد دارید؟»، بیشتر آن ها می گویند: «بله» و برخی هم می گویند: «به گمان من ایده ای عالی است! برای من جواب نمی دهد اما می دانم که برای افراد دیگر جواب می دهد». مثبت اندیشی باید برای هرکسی موثر واقع شود، اما اگر چنین است پس دلیل آن که موثر واقع نمی شود چیست؟ به راستی با خواندن کتاب های عالی در زمینه ی مثبت اندیشی، به میلیون ها انسان کمک شده است. بسیاری از آن افراد، هنگامی که می خواستند مشکلات زندگی خود را حل کنند، برای این که انگیزه بگیرند و راه حلی بیابند، به صفحات کتاب ها رجوع می کردند و آنچه را که به دنبالش می گشتند پیدا می کردند. زمانی که برای اولین بار کتاب فوق العاده ی «قدرت تفکر مثبت» نوشته ی «دکتر پیل» را خواندم، شانزده سال داشتم و مانند بسیاری دیگر از خوانندگان کتاب فهمیدم که این از جمله کتاب هایی است که باید بیش از یک بار خوانده شود. وقتی درمورد حقایق و اطلاعات نادرست مثبت اندیشی در سمینارها و برنامه های آموزشی بحث می کنم، همواره یکی از مخاطبان معتقد و علاقه مند به این مفهوم مرا به چالش می کشد . چطور ممکن است بتوانم چیزی را زیر سوال ببرم که به وضوح مثبت است؟! از این گذشته، آیا مگر خود به شخصه نوعی از مثبت اندیشی را آموزش نمی دهم؟