کتاب بهترین خودت باش

More Than Enough
کد کتاب : 30954
مترجم : سوسن موسوی
شابک : 978-6008392750
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 375
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

نامزد بهترین زندگینامه گودریدز سال 2019

معرفی کتاب بهترین خودت باش اثر ایلین ولتروث

"ایلین ولتروت" در مسیر زندگی اش از نردبان پیشرفت در رسانه و مد بالا رفته بود و به چیزی دست یافته بود که تاکنون کسی موفق به کسب آن نشده بود. در این شرح حال میخکوب کننده با عنوان "بهترین خودت باش"، این روزنامه نگار پیشگام و خلاق، آموزه هایی درباره ی نژاد، هویت و موفقیت در مسیر زندگی خودش را بیان می کند. "ایلین ولتروت" فرزند توقف ناپذیر یک ازدواج بین نژادی غیرمعمول در شهر کوچکی در کالیفرنیا بود که راه خود را به سمت خطوط مقدم جنبش های مدرن برای نسل جدیدی از ایجاد کنندگان تغییر پیدا کرد.
"ایلین ولتروت" از مرز عنوان های خبری و برجسته سازی های مطبوعاتی فراتر می رود تا آموزه های عمیقی را به اشتراک گذاشته و از مبارزاتی که به عنوان یک سد شکن در بخش های مختلف اجتماع داشته سخن بگوید. به عنوان یک رییس جوان و تنها زن سیاه پوست اداره، او به اندازه ی کافی از جهان شنیده بود که به او و دیگر زنان می گفتند که کافی نیستند. اما همچنان که او یاد می گیرد با نگاه به درون و بیرون، تنها به خودش تکیه کند، ما نیز در کتاب "بهترین خودت باش"، می آموزیم که ارزشمند و قابل توجهیم. این کتاب که نیمی شرح حال و نیمی بیانیه است، داستان زندگی یک سردبیر انقلابی است که آگاهی اجتماعی را به صفحات مجله ی وگ نوجوانان تزریق کرد و با صداقت و صمیمیت بی بدیلی به تمام زنان جوانی که دنبال یافتن شجاعت، صدای خود و جرقه ای برای درخشیدن هستند، ندا داد که "بهترین خودت باش".

کتاب بهترین خودت باش

ایلین ولتروث
ایلین ماری ولتروت (متولد 10 دسامبر 1986) روزنامه نگار، سردبیر و نویسنده پرفروش نیویورک تایمز است. در آوریل 2016، ولتروت به عنوان سردبیر Teen Vogue منصوب شد و وی را به عنوان دومین شخص میراث آفریقایی-آمریکایی در تاریخ 107 ساله کونده نست صاحب چنین عنوانی کرد. ارتقا وی به سمت سردبیر در سن 29 سالگی وی را به دومین جوان ویراستار در تاریخ Condé Nast تبدیل می کند، پس از Teen Vogue EIC Lindsay People Wagner که 28 ساله بود وقتی که در نقش Condé Nast شروع به بازی کرد. هنگامی که وی در سال 201...
نکوداشت های کتاب بهترین خودت باش
More Than Enough is candid but also empathetic in its human-scale telling.
بهترین خودت باش صریح است اما در عین حال گفتار آن در مقیاس انسانی از همدلی برخوردار است.
San Francisco Chronicle San Francisco Chronicle

Welteroth has written down lessons, advice and powerful reminders to women everywhere with her debut book More Than Enough.
ولتروت آموزه ها و توصیه ها و یادآورهای قدرتمندی را در نخستین کتاب خود با نام بهترین خودت باش برای تمام زنان به نگارش درآورده است.
USA Today USA Today

Through the telling of her own fascinating life story, Welteroth leaves bits of advice for those who want to follow her own path.
ولتروت با گفتن داستان شگفت انگیز زندگی خودش، توصیه هایی را برای افرادی که می خواهند جا پای قدم های او بگذارند باقی گذاشته است.
Newsweek Newsweek

“The former Teen Vogue editor-in-chief opens up in this revealing memoir about growing up in California as the ambitious child of an ‘unlikely interracial marriage,’ only to become a boundary-breaking journalist—as she shared the lessons learned along the way.
سردبیر سابق مجله ی وگ نوجوانان، در این زندگی نامه همراه با ارائه ی درس هایی که در مسیر زندگی اش یاد گرفت، از بزرگ شدن در کالیفرنیا به عنوان فرزند جاه طلب یک ازدواج بین نژادی بعید، و نهایتا تبدیل شدن به یک روزنامه نگار خط شکن می گوید.
Oprah Magazine Oprah Magazine

[Elaine Welteroth’s] impressive career trajectory makes for fascinating reading, but what makes the book especially worthwhile is its depiction of an emergent social and political consciousness so strong that it eventually led her to abandon corporate media for the ‘joy of dancing into [an unknown] future.’ An inspiring memoir by a dynamic groundbreaker.
سیر چشمگیر حرفه ای ایلین ولتروت، این اثر را خواندنی می کند اما آنچه این کتاب را ارزشمند ساخته، نمایشی از ظهور یک آگاهی اجتماعی و سیاسی قوی بود که نهایتا سبب شد تا او رسانه ی بزرگ را برای لذت رقصیدن در آینده ای ناشناخته رها کند. یک شرح حال الهام بخش از فردی پیشگام.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

With lyrical prose resonant of Jacqueline Woodson’s, Welteroth shows what it truly means to be a leader: to elevate others and challenge systems of oppression, without ever sacrificing a job well done. . . . Welteroth is proof that ‘living the dream’ is an ever-changing, ever satisfying journey to behold.
با نثری غنایی که طنین انداز نگارش ژاکلین وودسون می باشد، ایلین ولتروت نشان می دهد که رهبر بودن به معنای واقعی کلمه یعنی چه: بالا کشیدن دیگران و به چالش کشیدن سیستم ستم پیشه. ولتروت اثباتی است برای نشان دادن اینکه زندگی کردن یک رویا، مسیری مدام در حال تغییر و خشنودگر است.
Booklist Booklist

More Than Enough is a beautifully honest look at the exhilaration and heavy weight that comes with breaking barriers. Welteroth didn’t set out to shatter ceilings, but she is a force of nature.
بهترین خودت باش نگاهی صادقانه و زببا به نشاط و بار سنگینی است که از شکستن سد ها می آید. ولتروت هدفش دستیابی به دست نیافته ها نبود اما نشان داد که یک عنصر قدرتمند است.
BookPage BookPage

[An] inspiring debut . . . Welteroth offers a narrative of empowerment to any reader who has had similar experiences. This affecting tale of claiming one’s space and refuting biases will encourage readers to believe in their own worth.
شروعی الهام بخش... ولتروت روایتی از توانمندسازی را برای هر خواننده ای که در شرایط مشابه قرار گرفته بیان می کند. این قصه ی تاثیرگذار از تسخیر فضای یک شخص و رد تعصبات خوانندگان را تشویق می کند تا به ارزش خود ایمان داشته باشند.
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب بهترین خودت باش (لذت متن)
«ممنون مسیح!» دعاهای مادرم در تخت بیمارستان تا جایی که صدا شنیده میشد، به گوش می رسید. او یک خواننده انجیل بود. یک خواننده کنترالتو بینظیر که در گروه ۵ نفری یک کلیسا مسافرتی که بنام صداهای فرشته وار بود. صدای بلندش مانند رقص ستایش در راهروهای طولانی بخش زایشگاه گود ساماریتان۱۱ حرکت می کرد و پخش می شد و خاله هایم را که با نگرانی منتظر رسیدن من بودند به سمت شادی ای مسری که فقط او می توانست به طور جادویی ایجاد کند، سوق می داد. برای خودمان هیاهویی در اتاق انتظار به پا کرده بودبم. نطفه من با عشق ایجاد شده بود و در شادی متولد شدم. اکنون بنظر پیامبرانه می رسد که اولین کلماتی که شنیدم پر بودند از لذت بی تردید زنی که دقیقا چیزی را که می خواست بدست آورده بود. اما بیایید یک لحظه به عقب برگردیم، به لحظه ای قبل از گریه مادرم از شادی. مدت کوتاهی بعد تولدم، بدلیل اینکه بدنبال کمبود اکسیژن به رنگ یک اسمورفی۱۲ بودم، بسرعت مرا به بخش مراقبت های ویژه نوزادان منتقل کردند. بند ناف در هنگام زایمان به دور گردنم پیچیده شده بود، درنتیجه حتی در اولین لحظات خاص روی کره زمین، به اقتضا شرایط موضوعات مهمتری برای رسیدگی داشتم تا گوش دادن به مادرم. تا به امروز شوخی می کند که من تا از رحم بیرون امدم، شروع به کار درست کردن برای دیگران کردم. در این بین اینقدر عصبانیت و ترس از شرایط زایمان من زیاد بود که حتی پزشک ها فراموش کرده بودند قسمت خیلی مهمی از داستان تولد را قبل از گزارش آن بررسی کنند: «پسره!» همانطور که داشتند من را به بخش مراقبت های ویژه می بردند اعلام کردند. پدرم با خوشحالی گفت: «جوزف تایلر!» در حالی که امیدوار بود هیجان او بتواند مادرم را از وحشت اینکه بعد زایمانش نمی تواند نوزادش را ببیند یا بغل کند، منحرف کند.