کتاب شدن (برای جوانان)

Becoming: adapted for young readers
کد کتاب : 54312
مترجم :
شابک : 978-6227471601
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 488
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب شدن (برای جوانان) اثر میشل اوباما

کتاب شدن (بازنویسی شده برای جوانان) ، اثری نوشته ی میشل اوباما است که در سال 2021 به چاپ رسید. میشل اوباما در این شرح حال، مخاطبین را به دنیای خود دعوت می کند و از تجربیاتی سخن می گوید که به زندگی او شکل و جهت دادند: از دوران کودکی اش در شیکاگو تا سال های مادر شدن و اقامت چند ساله اش در مشهورترین کاخ سیاسی جهان. میشل با صداقتی مثال زدنی و نثری جذاب، به توصیف موفقیت ها و شکست های شخصی و عمومی خود می پردازد و داستان زندگی اش را به شیوه ی خودش روایت می کند. کتاب شدن، اثری خواندنی و روشنگرانه، و داستان عمیقا شخصی زنی است که با تلاش و ثبات قدم توانست از محدودیت ها و شرایط جبری سرنوشت عبور کند و الهام بخش افراد زیادی در سراسر جهان باشد.

« من امیدوارم در حین خواندن داستان من شما نیز به داستان خودتان فکر کنید، زیرا این زیباترین هدیه‌ای خواهد بود که تا به امروز داشته‌اید. شدن برای من به معنای به جایی رسیدن است با دستیابی به هدف خاصی نیست. بلکه آن را به عنوان حرکتی رو به جلو و وسیله‌ای برای تکامل و راهی برای رسیدن به خوش بینی بیشتر می دانم.

کتاب شدن (برای جوانان)

میشل اوباما
میشل اوباما، زاده ی ۱۷ ژانویه ۱۹۶۴، وکیل و نویسنده ای آمریکایی است که به مدت هشت سال، بانوی اول ایالات متحده آمریکا بود. میشل در ۲۸ سالگی با باراک اوباما ازدواج کرد و نخستین بانوی اول آمریکایی-آفریقایی در تاریخ ایالات متحده آمریکا شد. او دانش آموخته ی دانشگاه پرینستون و دارای دکترای حقوق از دانشگاه هاروارد است. میشل اوباما در فهرست نظرسنجی سالانه ی «زنان تحسین شده» در سال ۲۰۱۸ به عنوان مقام اول انتخاب شد.