کتاب شب کاری

Nightwork
کد کتاب : 87313
مترجم :
شابک : 978-6004058308
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 365
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1975
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب شب کاری اثر ایروین شاو

شاید زندگی آمریکایی سراسر پول و هیجان و قمار و عیش و عشرت و تعقیب و گریز و حادثه نباشد، ولی داستان شب کاری سرشار از همین هاست و مخاطب را غرق خود میکند و او را همراه با شخصیت اصلی خود از نیویورک تا سوئیس می کشاند و درگیر ماجراها و دلهره هایی میکند که تا پایان داستان نمیتوان از آن ها رهایی یافت و بی شک پس از پایان کتاب نیز ادامه می یابند.

کتاب شب کاری

ایروین شاو
ایروین شاو در سال ۱۹۱۳ متولد شد و پس از فارغ‌التحصیل شدن از کالج بروکین مدتی در رادیو به عنوان نویسنده و گوینده کار کرد و در جنگ جهانی دوم در ارتش آمریکا به خدمت پرداخت و در جنگ‌های افریقا و اروپا به نفع متفقین به نبرد پرداخت و پس از اتمام جنگ و بازگشت به ایالات متحده همکاری خویش را با روزنامه‌ها و مجلات آغاز کرد. در همین مدت کار نویسندگی خویش را نیز دنبال نمود و آثار زیادی از خود منتشر ساخت که مهمترین آنها عبارتند از: برگشت به شادی، مرده‌ها را دفن کنید، شیرهای جوان، به شه...
قسمت هایی از کتاب شب کاری (لذت متن)
بر اساس معیارهای واشنگتن، تک تک افرادی که آن جا بودند از میزبان مهمتر بودند، که اگرچه او هم داشت پیشرفت میکرد و بالا میرفت، هنوز جایش در رده های میانی وزارت خارجه بود و بدون شک با حقوقش نمیتوانست تعداد زیادی از اینجور مهمانی ها برگزار کند. اما ویوین هیل دختر مردی بود که دو دوره سناتور شده و مالک بخش زیادی از اراضی کارولینای شمالی بود. دوستم ازدواج خوبی کرده بود. با خود فکر کردم اگر من هم با یک دختر پولدار ازدواج میکردم، چه حال و روزی داشتم. البته به من هرگز چنین پیشنهادی نشده بود.