کتاب تمام کن آنچه را شروع کرده ای

Finish What You Start
هنر پشتکار ، عمل ، اجرا و خودتنظیمی (شروع کردی ، تمومش کن)
کد کتاب : 88619
مترجم :
شابک : 978-6227584264
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تمام کن آنچه را شروع کرده ای اثر پیتر هولینز

کتاب شروع کردی تمومش کن: هنر به انجام رساندن، اقدام کردن، اجرا کردن و خویشتن داری از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز و آمازون اثر پیتر هالینز، با ارائه تاکتیک‌ها و تدابیر کاربردی به شما انگیزه می‌دهد تا تمام کارهای نیمه تمام خود را به پایان برسانید و به موفقیت چشمگیری دست پیدا کنید.

چقدر می‌توانید کاری را که شروع می‌کنید، با دقت به انجام برسانید و تمام کنید؟ احتمالا بارها این عبارات را شنیده‌اید، اما منظور چیست؟

این نوع جملات به معنای واقعیت بخشیدن به نیات شما می‌باشند. اغلب می‌گویید کاری را انجام خواهید داد و در یک هفته‌ی اول آن را با تمام انگیزه شروع می‌کنید اما با اولین نشانه‌ی سختی، خستگی، ملالت یا مشغله، خیلی راحت آن را کنار می‌گذارید و تا ابد در پستوی ذهنتان پنهانش می‌کنید. وقتی کار شروع شده‌تان را به انجام می‌رسانید و تمام می‌کنید، در واقع آن حلقه‌ی مشترک را باز می‌کنید و کنترل زندگی‌تان را به‌ دست می‌گیرید.

کتاب تمام کن آنچه را شروع کرده ای

پیتر هولینز
پیتر هولینز نویسنده پرفروش، محقق روانشناسی انسان و دانشجوی اختصاصی شرایط انسانی است. او دارای لیسانس روانشناسی و مدرک فوق لیسانس است و با ده ها نفر از هر طبقه ای کار کرده است.او از پیاده روی با خانواده،و تلاش برای نقاشی لذت می برد. او در سیاتل، واشنگتن مستقر است.
قسمت هایی از کتاب تمام کن آنچه را شروع کرده ای (لذت متن)
چه چیزی شما را به سمت دنبال کردن و به انجام رساندن کاری که شروع می کنید، سوق می دهد؟ چگونه می توانید با انگیزه بمانید؟ زنی به نام سالی را در نظر بگیرید. سالی، یک فرد آرمان گراست، بنابراین خیریه ای را برای کمک به افراد فقیر راه اندازی کرد، اما چالش ها و مشکلات فراوان در طول مسیر را پیش بینی نکرده بود. او نفهمید که کار کردن در یک محیط غیرانتفاعی و بدون سود هم، یک تجارت به شمار می رود و کار او بیشتر از آنکه، کمک به مردم باشد، یک تجارت بود. هروقت برای تهیه ی سرمایه، رقابت با خیریه های دیگر، برای کمک و بخشش و کسب وکار و برای برانگیختن علاقه ی دیگران به انگیزه اش، با مشکلی مواجه می شد، احساس می کرد تحت فشار است و کم آورده است. «چرا خیلی سخت می توان مردم را تشویق کرد به یکدیگر اهمیت بدهند؟» از خودش می پرسید. سالی خیلی زود علاقه اش را به آن کار از دست داد، فقط احساسات و تداعی های منفی زیادی را تحمل می کرد. او از نوشتن نامه های کمک هزینه تحصیلی و حضور در رویدادهای خیریه و نیکوکاری بیزار شده بود. بعد چند ماه، انگیزه ای را که آنقدر برایش مهم بود، از دست داد. همه تعجب کردند که چرا از کاری که آنقدر برایش مهم بود، منصرف شد. دلیل اصلی شکست سالی، این بود که نتوانست جوانب منفی بنیادش را پیش بینی و برایشان برنامه ریزی کند. او تصور می کرد، بیشتر به مردم کمک می کند و زحمتی برای تهیه ی بودجه ی آن نخواهد کشید. چون فقط به اهدافی متکی بود که به او انگیزه می دادند، کارش را به انجام برساند. به خودش هیچ کمکی نکرد که بر جوانب منفی کسب وکار بنیادش غلبه کند.
متن کتاب