کتاب کشف آب (در باب هنر استقامت)

Finding Water: The Art of Perseverance
ادامه سفر راه هنرمند
کد کتاب : 89134
مترجم :
شابک : 978-9643287344
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 448
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب کشف آب (در باب هنر استقامت) اثر جولیا کامرون

کتاب کشف آب، یکی از باارزش‌ترین کتاب های روان شناسی می‌باشد، که به ما می‌آموزد که چگونه خلاقیت درون خود را شکوفا کنیم. کتاب کشف آب به صورت یک دوره ۱۲ هفته‌ای تنظیم شده و مجموعه‌ای از گفتارهای تشریحی و ابزارهایی است که به وسیله آنها می‌توانیم آب‌های تازه خلاقیت را که در ما جاری است کشف کنیم.
کتاب کشف آب با ابزارهای اساسی همچون آب یاب، نوشتن صفحات صبحگاهی، قرار ملاقات با هنرمند درون، پیاده روی منظم و دهها تمرین مفید و عملی دیگر، راه شکوفایی خلاقیت را به ما می آموزد. نوشتن صفحات صبحگاهی یکی از تمرین های مفید و عملی برای کشف کردن خلاقیت درون است.

کتاب کشف آب (در باب هنر استقامت)

جولیا کامرون
جولیا کامرون نویسنده، شاعر، نمایشنامه‌نویس، فیلمساز و آهنگساز آمریکایی است. وی که همسر سابق مارتین اسکورسیزی کارگردان مشهور آمریکایی و خواهر جیمز کامرون کارگردان فیلم تایتانیک نیز هست بیشتر شهرتش را مدیون نگارش کتاب راه هنرمند است که میلیون‌ها نسخه از آن در سراسر دنیا به فروش رفته و ترجمه‌ی فارسی آن نیز با استقبال خواننده‌ی ایرانی رو به رو شده است. کتاب‌های جولیا کامرون بیشتر به صورت راهنما و همراه با تمرینات عملی برای رفع مانع خلاقیت ارائه شده و به زبان ساده و گام به...