کتاب روان شناسی در چند دقیقه

Psychology in minutes
کد کتاب : 89421
مترجم :
شابک : 978-6004391559
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 416
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب روان شناسی در چند دقیقه اثر مارکوس ویکس

حافظه تا چه حد بر اساس خلق و خو است؟ چرا خودمان را با دیگران مقایسه می کنیم؟ آیا انواع مختلفی از هوش وجود دارد؟ چگونه با افزایش سن تغییر می کنیم؟ این کتاب در 200 مقاله کوتاه و در دسترس به همه این سوالات و بسیاری دیگر پاسخ می دهد.
از سگ‌های پاولوف تا اخلاق تجربی و از رشد شخصیت تا درمان شناختی رفتاری، این کتاب شما را از مبانی تفکر روان‌شناختی تا کاربردهای امروزی با تکیه بر تحقیقات اخیر و نظریه‌های تثبیت‌شده راهنمایی می‌کند. هر مقاله با یک تصویر یا نمودار همراه است تا به کشف ایده های پیچیده کمک کند.
اصول روانشناسی برای هر یک از ما اعمال می شود زیرا همه چیز را از رشد کودکی گرفته تا تعامل ما با دیگران روشن می کند - و روانشناسی در دقیقه بینش کاملی برای این موضوع جذاب است.
مطالب کتاب «روان شناسی در چند دقیقه» عبارتند از: رفتارگرایی، اخلاق تجربی، حل مسئله، توهمات و پارادوکس ها، تحلیل رویا، مدیریت و رهبری، انطباق و انطباق، نگرش ها و تعصبات، جذابیت، رشد اخلاقی، رشد جنسیتی و پنج ویژگی بزرگ شخصیت.

کتاب روان شناسی در چند دقیقه

مارکوس ویکس
ماركوس ويكس نويسنده ی مجموعه کتاب های "در دقيقه ها" از جمله "روانشناسي در دقيقه ها" و "سياست در دقيقه ها" است. او کتابهای بسیاری دیگر نیز به نگارش درآورده و در گرد آوری چند کتاب مرجع معتبر کمک کرده است.