کتاب سمت روشن خیابان

The Positive Side of the Street
مجموعه ای از سخنرانی هایی که پیش تر به چاپ نرسیده اند
کد کتاب : 89488
مترجم :
شابک : 978-9643289263
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 141
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب سمت روشن خیابان اثر ناپلئون هیل

ضمیر ناخودآگاه تفاوت بین یک پنی و یک میلیون دلار را نمی داند. تفاوت بین موفقیت و شکست را نمی‌داند، و اگر ذهن خود را به کار کردن ضمیر ناخودآگاه خود شرطی نکنید، برای ایجاد شکست از شما به همان اندازه سخت کار میکشد که باعث موفقیت شما می‌شود.

اکثر مردم زندگی خود را با نگرانی و ترس و نگرانی در مورد چیزهایی که نمی‌خواهند می‌گذرانند و این دقیقا همان چیزی است که از زندگی می‌برند. سعی کنید از ضعف‌ها و اشتباهات دیگران که بر علایقتان تأثیر می‌گذارد، توجه کنید. من همیشه کارم را خوب انجام نمی دهم اما سعی می کنم. من سعی می کنم نگرش ذهنی خود را همیشه نسبت به همه افراد در مورد همه موضوعات مثبت نگه دارم. من می خواهم به شما بگویم که این تلاش من تا حد زیادی باعث شده است که من را در موقعیتی قرار دهد که می توانم همانطور که امروز صبح به شما گفتم، بگویم که من در این زندگی هر آنچه را که نیاز دارم، هر آنچه را که دارم به دست آورده ام.
ناپلئون هیل یکی از معروف‌ترین نویسندگان کتاب‌های خودیاری است.هیل در این کتاب روش جامع کسب ثروت را نشان می‌دهد. او در دهه 1960، بعد از بازنشستگی به سخنرانی‌هایی پرداخت و دیدگاه‌هایش را در مورد شادی و موفقیت توصیف کرد. این سخنرانی‌های ضبط شده هرگز به دست کسی نرسید، اما به تازگی در آرشیو بنیاد ناپلئون هیل کشف شد که اکنون در این کتاب انتشار یافته است.

کتاب سمت روشن خیابان

ناپلئون هیل
ناپلئون هیل، زاده ی 26 اکتبر 1883 و درگذشته ی 8 نوامبر 1970، نویسنده ای آمریکایی و از پیشگامان ادبیات خودپروری بود.هیل در ویرجینیا به دنیا آمد و از همان دوران کودکی، به مطالعه و داستان نویسی علاقه مند بود. او در سیزده سالگی خبرنگار روزنامه ی ویرجینیا شد و با پولی که به دست می آورد، هزینه ی تحصیلش را پرداخت می کرد. هیل سپس به مدرسه ی حقوق رفت اما از عهده ی هزینه های آن برنیامد و به همین خاطر، زمان بیشتری را صرف فعالیت در روزنامه و کسب درآمد نمود. او در روزنامه با افرادی چون توماس ادیسون، الکسا...