کتاب 21 ویژگی برای مدیریت و رهبری

The 21 Indispensable Qualities of a Leader
ص‍ف‍ات ب‍ای‍س‍ت‍ه ی‍ک م‍دی‍ر
کد کتاب : 90098
مترجم :
شابک : 978-9649646954
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 135
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

صفت های بایسته رهبری
The 21 Indispensable Qualities of a Leader
کد کتاب : 123186
مترجم :

شابک : 978-6008639244
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب 21 ویژگی برای مدیریت و رهبری اثر جان سی ماکسول

کتاب « 21 ویژگی برای مدیریت و رهبری» "ص‍ف‍ات ب‍ای‍س‍ت‍ه ی‍ک م‍دی‍ر" نوشته جان سی مکسول توسط نشر روشنگران و مطالعات زنان منتشر شده است.
نویسنده جان سی. ماکسول به سنت کتاب های پرفروش پیشین خود، اکنون کتابی مختصر و در دسترس برای رهبری ارائه می دهد که به خوانندگان کمک می کند تا از درون به رهبران موثرتری تبدیل شوند. خواندن روزانه بیست و یک ویژگی اساسی رهبری را برجسته می‌کند و شامل بخش‌های «تعمل در مورد آن» و «به خانه آوردن» است که به خوانندگان کمک می‌کند مطالب هر روز را ادغام و به کار ببرند. چرا برخی افراد به طور مداوم به دیگران الهام می‌دهند که از آنها پیروی کنند؟ به گفته جان سی. ماکسول، نویسنده 24 کتاب و یک سخنران معمولی در این زمینه، این "ویژگی های شخصیت" آنها است. ماکسول در کتاب 21 ویژگی ضروری یک رهبر، این ویژگی های اصلی را مانند شخصیت، کاریزما، تعهد، ارتباط، شایستگی، شجاعت، تشخیص، تمرکز، سخاوت، ابتکار، گوش دادن، اشتیاق، نگرش مثبت، حل مسئله، روابط، مسئولیت پذیری، امنیت، انضباط شخصی، خدمتگزاری، آموزش پذیری و بینش را شرح میدهد- و سپس آنها را به گونه ای تعریف می کند که خوانندگان بتوانند جذب و استفاده کنند. هر کدام در یک فصل جداگانه باز با تعریف مفهومی بالا و ادامه با حکایات مربوطه، جزئیات مربوط به معنای آن، پیشنهاداتی برای تأمل بیشتر و تمرین هایی برای بهبود پوشش داده شده است.

کتاب 21 ویژگی برای مدیریت و رهبری

جان سی ماکسول
جان کالوین ماکسوِل (به انگلیسی: John Calvin Maxwell) نویسنده، سخنران و کشیش آمریکایی است که کتابهای بسیاری درزمینهٔ رهبری نوشته‌است. بیشتر کتابهای او به مبحث رهبری اختصاص دارند. از کتابهای مشهور او می‌توان به کتاب «۲۱ قانون انکارنشدنی رهبری» و «۲۱ ویژگی ضروری یک رهبر» اشاره کرد. کتابهای او به تعداد میلیون‌ها نسخه فروخته شدند که برخی از آنها در فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز جای دارند. جان مکسول توانست تا پایان سال ۲۰۱۲ میلادی، تعداد ۲۰ میلیون ن...
دسته بندی های کتاب 21 ویژگی برای مدیریت و رهبری