کتاب کتاب تئوری بازی ها

Game Theory
راهنمایی بر مبانی نظری تئوری بازی ها، استراتژی و تصمیم گیری
  • 10 % تخفیف
    90,000 | 81,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: چالش چالش
    نویسنده: جان کامینگز
کد کتاب : 90992
مترجم : ایمان آزمون
شابک : ‭978-6227775211‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 95
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب تئوری بازی ها اثر جان کامینگز

اگرچه نظریه بازی به عنوان یک مفهوم برجسته نسبتا جوان است، اصول پشت نظریه بازی برای هزاران سال به انسان این امکان را می‌دهد که رفتار همنوعان خود را پیش‌بینی کند و مبادلات قانع‌کننده‌ای را انجام دهد که مطابق با منافع شخصی همه باشد، و به افراد امکان می‌دهد هم به صورت فردی و هم به صورت جمعی سود ببرند.
این کتاب به عنوان راهنمای کاملی برای تئوری بازی ها عمل می کند و اصول تئوری بازی ها را توضیح می دهد و در عین حال مثال های عملی مانند معضل زندانی و نقشی که نظریه بازی در دوران جنگ سرد ایفا کرد را ارائه می دهد.
اصول تئوری بازی برای اطلاع رسانی به استراتژیست ها، کارآفرینان، سیاستمداران، تحلیلگران و فیلسوفان استفاده می شود و به آنها کمک می کند تا در زمینه های نظامی، تجاری، اجتماعی و اخلاقی تصمیمات قوی بگیرند. در همه چیز می توان از اصول تئوری بازی ها برای به حداقل رساندن منطقی ریسک، کاهش احتمال وقوع فاجعه و به دست آوردن درک درستی از رفتار منطقی انسان استفاده کرد.
چه در تلاش برای کمک به تیم خود برای همکاری باشید و چه بلندپروازانه در تلاش برای کشف استراتژی کمپین بعدی خود هستید، نظریه بازی می تواند ابزار مفیدی برای شما در تمام عرصه های دنیای مدرن باشد!

کتاب کتاب تئوری بازی ها