کتاب پذیرای ویژگی های عجیب خودمان باشیم

Embrace Your Weird
کد کتاب : 92919
مترجم :
شابک : 978-9647196925
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 306
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب پذیرای ویژگی های عجیب خودمان باشیم اثر فیلیشیا دی

معمولا از انجام کاری سرباز می زنیم، زیرا می ترسیم مبادا موفق نشویم. در کودکی ما را طوری بار آورده اند که به خاطر نمره آوردن درس بخوانیم.
بنابراین هرگز به خاطر این که مفهوم درسی را یاد بگیریم، تلاش نکرده ایم. همیشه می ترسیدیم مبادا دانش آموز بدی باشیم و به ما به چشم یک (بچه ی بد) نگاه کنند.
این جور ترویج دوری از خطر را می توان بزرگترین دشمن خلاقیت دانست. گویی باید یاد می گرفتیم از انجام هر کار خلاقانه ای وحشت داشته باشیم و این افتضاح است.
کسی نمی داند. شاید اگر این وحشت در وجود ما نبود چه قدر پیشرفت می کردیم...
این کتاب که در فهرست پر فروش ترین کتاب های نیویورک تایمز قرار داد. فلیشیا دی، نویسنده، تهیه کننده، بازیگر و برنده ی جایزه ی وبلاگ نویسی ما را به سفری می برد که در آن سفر خلاقیت های خود را بشناسیم و به توسعه ی آن بپردازیم.

کتاب پذیرای ویژگی های عجیب خودمان باشیم

فیلیشیا دی
کاترین فلیشیا دی (زاده 28 ژوئن 1979) یک بازیگر، نویسنده و خالق سریال های وب آمریکایی است. او خالق و ستاره مجموعه وب The Guild (2007-2013) است، نمایشی که بر اساس زندگی او به عنوان یک گیمر ساخته شده است. او همچنین در مجموعه وب عصر اژدها، عصر اژدها: رستگاری (2011) نوشت و در آن بازی کرد. او بنیانگذار شرکت رسانه آنلاین Geek & Sundry است که بیشتر به خاطر میزبانی برنامه Critical Role بین سال‌های 2015 و 2019 شناخته شده است. دی از دسامبر 2009 تا پایان جولای عضو هیئت مدیره آکادمی بین‌المل...
دسته بندی های کتاب پذیرای ویژگی های عجیب خودمان باشیم
قسمت هایی از کتاب پذیرای ویژگی های عجیب خودمان باشیم (لذت متن)
می دانید چه چیزی وحشتناک است؟ این که هنگام رویارویی با کوچک ترین مسأله ی استرس زایی در دنیای بیرون، کنترل مان را از دست بدهیم و وحشتزده شویم. مسخره تر ابن که پس از آن در بسترمان دراز می کشیم و به شدت عرق می ریزیم، بدون آن که بتوانیم لحظه ای استراحت کنیم و کنترل اعصاب خود را بازیابیم. به آن اتفاق می اندیشیم و اطمینان داریم که هر کس ما را می شناسد، با دیده ی تحقیر به ما نگاه می کند.
متن کتاب