کتاب هرروز برای همان روز

Each day is its own day
کد کتاب : 9350
شابک : 978-6003380059
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 496
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب هرروز برای همان روز اثر مسعود مهدوی پور

"هرروز برای همان روز" کتابی است به قلم "مسعود مهدوی پور" که به شکل روزانه به نگارش درآمده تا خواننده هر زمان که اثر را تهیه کرد و مطالعه اش را آغاز نمود، طی یک سال دوباره در همان روز آن را به اتمام برساند. نگارنده تاکید داشته است که برای اثربخشی بهتر مطالب کتاب، به دستورالعمل کتاب که "هرروز برای همان روز" است عمل کرده و مطالعه ای مداوم داشته باشند.
"مسعود مهدوی پور" در این کتاب مسائلی همچون آرامش، آرزوها، ذهن، زمان حال، توجه، تمرکز، انتخاب، دیدن، تنفس، تصمیم، تغذیه، آب، تلاش و ده ها موضوع دیگر را بررسی می کند و تنوع موضوعات به نحوی است که شما به ندرت موضوع تکراری خواهید دید. اگر هم موضوعی با فضای مشابه مطرح شود به این جهت است که از وجوه مختلفی به آن پرداخته شود. برخی از موضوعات بازه ی زمانی طولانی تری را در اختیار دارند و مولف چند روز پیاپی را به یک موضوع مشخص، بر حسب اهمیتی که در زندگی فرد دارد اختصاص داده است.
مطالب کتاب در قالب دو تا پنج پاراگراف بیان شده اند که حدود هفتاد و پنج درصد آن ها در حد سه یا چهار پاراگراف هستند. روند تقریبا مشابهی در تمامی این پاراگراف ها دیده می شود که معمولا در انتهای آن ها فضای اجرایی واضح یا چکیده ای از پیامی که بر آن تاکید شده، قرار می گیرد. یک سری تکنیک های ویژه نیز در میان موضوعات قرار گرفته اند که این تکنیک ها از لحاظ کاربردی دارای جنبه تقویتی بالا برای پرورش توانایی های ذهن به حساب می آیند.

کتاب هرروز برای همان روز

مسعود مهدوی پور
اولین یوگی ایرانکانون یوگا (باشگاه پرورش تن و روان) با سرپرستی آقای مسعود مهدوی پور از سال 1354 فعالیت خود را آغاز کرد.
دسته بندی های کتاب هرروز برای همان روز
قسمت هایی از کتاب هرروز برای همان روز (لذت متن)
بزرگ ترین و بارزترین وجه تمایز انسان با سایر موجودات، وجود ذهن و آگاهی اوست. ذهن، طبیعت بسیار عجیبی دارد. اگرکسی مستقیما بخواهد افکارش را کنترل کند، نه تنها نتیجه نمی گیرد بلکه آن تسلط وکنترل نسبی را که از پیش بر آن داشت نیز از دست می دهد. اگرتصمیم بگیرید برای مدت کوتاهی حتی ده دقیقه فکر نکنید، انواع فکرها از دور و نزدیک به ذهن شما سرازیر می شود. اگر تصمیم بگیرید فکرکنید، پدیده ی عجیبی اتفاق می افتد؛ یعنی درآن لحظاتی که آگاهانه دراین تصمیم هستید، با تعجب خواهید دید هیچ فکری به ذهن شما نمی آید. برای خواند جملات بیشتری از کتاب هر روز برای همان روز، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.