کتاب تمرکز

Focus
جاده ای پنهان به سوی تعالی
کد کتاب : 93983
مترجم :

شابک : 978-9649957760
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 290
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

تمرکز
focus
عامل پنهان برتری بر دیگران
  • 15 % تخفیف
    195,000 | 165,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: آرایان آرایان
کد کتاب : 126529
مترجم :
شابک : 978-6227173796
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 289
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

تمرکز
Focus
کد کتاب : 98209
مترجم :
شابک : 978-6006895703
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 279
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 907
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تمرکز اثر دانیل گولمن


برای بیش از دو دهه، دانیل گولمن، روانشناس و روزنامه‌نگار، پیشروی علوم انسانی را برای چیزهای جدید، شگفت‌انگیز و مهم جستجو می‌کند. کتاب تمرکز ، او به علم توجه در همه انواع آن می پردازد و یک بحث دیرینه درباره این دارایی ذهنی کم توجه و دست کم گرفته شده ارائه می دهد که برای نحوه هدایت زندگی ما اهمیت زیادی دارد.

تمرکز بسیار شبیه یک ماهیچه عمل می کند: از آن بد استفاده کنید و ممکن است پژمرده شود. در عصر حواس‌پرتی‌های غیرقابل توقف، گلمن قانع‌کننده استدلال می‌کند که اکنون بیش از هر زمان دیگری باید یاد بگیریم که تمرکز را تقویت کنیم تا با دنیایی پیچیده مبارزه کنیم، چه رسد به اینکه در آن پیشرفت کنیم. گولمن نشان می‌دهد که چرا افراد با عملکرد بالا به هر سه نوع تمرکز نیاز دارند، همانطور که توسط مطالعات موردی غنی در زمینه‌های متنوعی مانند ورزش رقابتی، آموزش، هنر و تجارت نشان داده شده است. کسانی که سرآمد هستند به چیزی که گولمن آن را تمرین هوشمند می نامد تکیه می کنند که به آنها کمک می کند عادات خود را بهبود بخشند، مهارت های جدید بیافزایند و برتری خود را حفظ کنند.

کتاب تمرکز با ترکیب تحقیقات پیشرفته با یافته های عملی، آنچه را که متخصصان را از آماتورها و ستاره ها را از مجریان معمولی متمایز می کند، آشکار می کند.

کتاب تمرکز

دانیل گولمن
دانیل گولمن (به انگلیسی: Daniel Golman) روانشناس آمریکایی است. وی زادهٔ سال ۱۹۴۶ میلادی و از دانش آموختگان دانشگاه هاروارد است. دانیل گولمن با نوشتن کتاب هوش عاطفی معروف شد.دانیل گولمن، مسئولیت نگارش بخش مربوط به رفتار و علوم مغزی را در نیویورک تایمز بر عهده دارد و مقاله های او در سراسر جهان منتشر می شود. او مدتی در دانشگاه هاروارد به تدریس اشتغال داشت و پیشتر، سردبیر مجله روان شناسی بود.دانیل گلمن یک روانشناس شناخته شده بین المللی است که مرتباً در گروه های حرفه ای ، مخاطبان مشاغل و در پردیس ...
نکوداشت های کتاب تمرکز
Goleman has provided a highly readable manifesto for turning our smartphones off once in a while.
Goleman has provided a highly readable manifesto for turning our smartphones off once in a while.
Financial Times

..Highly recommended
..بسیار توصیه شده
Chip Conley

قسمت هایی از کتاب تمرکز (لذت متن)
روزهای خوب، روزهایی نبود که ایده های بزرگ و موثری ارائه شود؛ بلکه پیروزی های کوچک نقش تعیین کننده داشتند. ابداعات کوچک و حل مشکلات کوچک با گام های استوار به سمت هدف بزرگ تر ایده های خلاقانه زمانی به بهترین وجه جاری می شد که افراد اهداف مشخص و واضحی داشتند و آزاد بودند به هر شکل می توانند به این اهداف دست یابند، و از همه مهم تر این که از نظر زمانی نیز در منگنه قرار نداشتند؛ یعنی به قدر کافی به آن ها زمان داده شده بود که آزادانه فکر کنند. این همان پیله ای است که خلاقیت در آن متولد می شود.