کتاب تله های تبلیغاتی

Hook Point
چگونه در سه ثانیه متمایز شویم؟
کد کتاب : 94331
مترجم : امینه امیری

شابک : 978-6226663533
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 262
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب تله های تبلیغاتی اثر برندان کین

کتاب «تله های تبلیغاتی» توسط متفکر خارج از چارچوب برندان کین، موثرترین استراتژی ها را برای ایجاد فرصت های جدید، نوآوری و توسعه کسب و کار خود، و ایجاد یک نام تجاری متقاعدکننده - چه آنلاین و چه خارج از خانه، تجزیه می کند. -بنابراین می‌توانید در دنیای جدید به کمک آموزه های این کتاب، پیشرفت کنید.
بسیاری از مردم می دانند که چه کسانی هستند، چه می کنند، و حتی تعداد کمی می دانند که چرا این کار را انجام می دهند - اما حتی زمانی که برندها یا افراد در این زمینه ها شفافیت دارند، اغلب برای جلب توجه مخاطبان بالقوه برای مدت طولانی تلاش می کنند تا آنها را جلب کنند. برای آشنایی با ویژگی های آنها دیگران محصولات یا خدمات شگفت انگیزی دارند که به موفقیت بزرگی دست نمی یابند زیرا نمی دانند چگونه در مورد کاری که انجام می دهند به طور موثر صحبت کنند. این به این دلیل است که رسانه‌های دیجیتال و اجتماعی دنیای ما را به دنیایی از توجه خرد تغییر داده‌اند.
روزانه بیش از شصت میلیارد پیام در پلتفرم‌های دیجیتال به اشتراک گذاشته می‌شود و هر فرد به طور متوسط روزانه بین چهار هزار تا ده هزار تبلیغ قرار می‌گیرد. این بمباران محرک‌ها، نحوه برقراری ارتباط و بازاریابی محتوا را چه به صورت آنلاین و چه خارج از شبکه تغییر داده است. در واقع، تحقیقات نشان می دهد که شما کمتر از سه ثانیه فرصت دارید تا توجه یک فرد را به خود جلب کنید. با چنین بازه زمانی کوتاهی، اگر می‌خواهیم با موفقیت به آگاهی و رشد برند کمک کنیم، باید سریع، کارآمد و پیوسته مخاطبان را جذب کنیم.

کتاب تله های تبلیغاتی

برندان کین
برندان کین (Brendan Kane) یک هکر رشد برای شرکت ها، مارک ها و افراد مشهور Fortune 500 است. او به برندها کمک می کند تا مخاطبان جدیدی را پیدا کنند که با توجه و هزینه، محتوا، محصولات و خدمات مربوطه را پاداش دهند. در حال حاضر، او در مورد مشاغل سرگرمی در حال مشاوره Strike Social است. Brendan کار خود را در Lakeshore Entertainment آغاز کرد، جایی که بر همه جوانب استراتژی تعاملی رسانه ای Lakeshore نظارت داشت. در Lakeshore ، وی روی 16 فیلم سینمایی کار کرد که مجموعاً 685 میلیون دلار ناخالص جهانی بدست آور...
نکوداشت های کتاب تله های تبلیغاتی
What makes you or your product worth paying attention to? Brendan Kane will help you answer that question. His flashlight pierces the pop-cultural fog more effectively than anyone else’s.
چه چیزی باعث می شود که شما یا محصولتان به آن توجه کنید؟ برندان کین به شما در پاسخ به این سوال کمک می کند. چراغ قوه او بیشتر از هر کس دیگری مه فرهنگی پاپ را سوراخ می کند.
Jon Jashni

A must read
۱۲۸ / ۵٬۰۰۰ نتایج ترجمه نتیجه ترجمه حتما بخوانید
Keith Ferrazi

قسمت هایی از کتاب تله های تبلیغاتی (لذت متن)