کتاب فروش مستقیم

Direct Selling
یک مدل کسب و کار جهانی و اجتماعی
کد کتاب : 98507
مترجم :
شابک : 978-6226717359
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 197
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب فروش مستقیم اثر مجموعه ی نویسندگان

فروش مستقیم به خودی خود یک صنعت نیست و صرفا یک مدل تجاری و کانالی برای دستیابی به مصرف کنندگان نیست. این چیزی بزرگ تر است - فروش مستقیم مردم است. توانایی افراد دارای روحیه کارآفرینی برای ایجاد یک کسب و کار موفق، چه از پایه و چه از طریق نمایندگی محصول یک شرکت، در قلب فروش مستقیم قرار دارد و این افراد هستند که فروش مستقیم موفق را ایجاد کرده اند (و ادامه می دهند). بازاری که امروز هست بازار فروش مستقیم متشکل از شرکت‌های ماموریت‌محور و مسئولیت‌پذیر اجتماعی است که طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات را ارائه می‌دهند، و فهرست شرکت‌های فروش مستقیم با کارآفرینانی که کسب‌وکار خود را با استفاده از یک کانال نیروی فروش مستقل برای بازاریابی و فروش محصولات خود ایجاد کرده‌اند، فراوان است.
محتوای کتاب برای سیاست گذاران در سطوح محلی، ایالتی، ملی و بین المللی آموزنده است. برای دانش‌آموزان، خواندن این کتاب بینش‌های مختلفی را ارائه می‌دهد، به‌ویژه مربوط به پیچیدگی‌های انتخاب و طراحی کانال. فروش مستقیم: مدل کسب و کار جهانی و اجتماعی یک پروژه جمعی از هشت دانشگاهی و متخصص است که بخش عمده ای از حرفه خود را به درک فروش مستقیم به عنوان یک استراتژی بازار و کانال توزیع و جذب افرادی که پایه و اساس فروش مستقیم هستند اختصاص می دهند. صفحات این کتاب انبوهی از تحقیقات و دانش را گرد هم می‌آورد که می‌تواند طیف گسترده‌ای از مولفه‌ها را در مورد مزایای اقتصادی و اجتماعی فروش مستقیم آگاه کند و در عین حال جزئیات و وضوح را در مورد موضوعات کلیدی مرتبط با فروش مستقیم به عنوان یک مدل کسب‌وکار پایدار ارائه دهد.

کتاب فروش مستقیم

نکوداشت های کتاب فروش مستقیم
You will discover why relationships matter and how you, whether the company founder or an independent contractor, have the power to create opportunity and purpose that galvanizes others for measurable social, economic, and global impact.
متوجه خواهید شد که چرا روابط اهمیت دارند و چگونه شما، چه بنیانگذار شرکت یا یک پیمانکار مستقل، قدرت ایجاد فرصت و هدفی را دارید که دیگران را برای تأثیر اجتماعی، اقتصادی و جهانی قابل اندازه گیری تحریک کند.
Connie Tang

The knowledge, insights, and very accessible style of the authors make this book a true gem and an absolute "must read" for everyone with an interest in direct selling.
دانش، بینش و سبک بسیار در دسترس نویسندگان، این کتاب را به گوهری واقعی و یک «حتما خواندنی» برای همه کسانی که علاقه مند به فروش مستقیم هستند تبدیل کرده است.
Prof. Bodo B. Schlegelmilch

قسمت هایی از کتاب فروش مستقیم (لذت متن)