کتاب شبکه های اجتماعی ؛ آنالیز و ارزش ها

Social networks
کد کتاب : 94772
شابک : 978-6002051134
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 108
سال انتشار شمسی : 1396
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب شبکه های اجتماعی ؛ آنالیز و ارزش ها اثر گروه نویسندگان

اجتماعات و شبکه‌های آن‌ها همواره وجود داشته‌اند البته در طیفی از واقعی به مجازی. در گذشته شبکه‌ی اجتماعی خانواده، شبکه‌ی اجتماعی قبیله، شبکه‌ی اجتماعی یک سرزمین و... شبکه‌هایی ماندگار، واقعی با روابط واقعی بودند. امروزه بسیاری از آن شبکه‌ها هنوز وجود دارند، شبکه‌های بسیار دیگری نیز به آن افزوده شده‌اند شبکه‌ی اجتماعی همکلاسان، شبکه‌ی اجتماعی همفکران، شبکه‌های اجتماعی هم‌حزب‌ها، شبکه‌ی اجتماعی افراد معترض به. برخی از این شبکه‌ها موقتی‌اند، شبکه‌ها رنگ انتزاعی و روابط رنگ مجازی گرفته‌اند اما همگان امروزه معتقدند قدرت شبکه‌های اجتماعی بسیار بیشتر شده است و دلیل آن‌ هم این‌است‌که شبکه‌های اجتماعی ابزار قدرت‌نمایی خود را یافته و ساخته‌اند، پلت‌فرم‌های شبکه‌های اجتماعی.

اگرچه برخی افراد به بسترهای شبکه‌های اجتماعی شکاکانه می‌نگرند و در برخی موارد هم محق هستند اما این تکنولوژی بی‌مانند می‌تواند بشر را در دستیابی آرزوهای دیرینه‌اش یاری بخشد.

این پلت‌فرم‌ها می‌توانند از بیماری‌های مهلک جلوگیری کنند، می‌توانند افراد بزهکار و مجرمان را رسوا کنند، می‌توانند عادات نازیبا را حذف نمایند، می‌توانند باور و ارزش بیافرینند، می‌توانند آزادی بیان و دموکراسی هدیه دهند و هزاران توانایی‌های دیگر. همچنین این پلت‌فرم‌ها منابع عظیمی از داده، اطلاعات، دانش شده‌اند. معادن طلای امروزی با کاوشگران و کاشفانی علاقه‌مند و باورمند به آن.

کتاب شبکه های اجتماعی ؛ آنالیز و ارزش ها

دسته بندی های کتاب شبکه های اجتماعی ؛ آنالیز و ارزش ها