کتاب جادو فروش 2

Apprentice Needed
به یک کارآموز جادوگری نیازمندیم
کد کتاب : 95048
مترجم :
شابک : 978-6222743963
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 392
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب جادو فروش 2 اثر اوبرت اسکای

در کتاب اول این مجموعه، آزی آگهی طبقه بندی شده را در روزنامه محلی خود برای جادوگر برای استخدام دید و متوجه شد که جادوگری درست در پورتلند، اورگان وجود دارد. آزی آسوده شد زمانی که جادوگر، رین، موافقت کرد که به او کمک کند تا والدین دانشمند ربوده شده خود را پیدا کند، هرچند که هرچه به حقیقت نزدیکتر می شدند، این جستجو مجموعه ای از تماس های نزدیک بود. و اگرچه رین گفته های حکیمانه زیادی داشت، آزی شک داشت که رین یک جادوگر واقعی باشد.
حالا، در یک شب تاریک و بادخیز، آزی از رختخواب بیرون می‌آید، از پنجره بیرون می‌پرد و مستقیما به داخل اقیانوس می‌رود. انگار کسی ذهن آزی را کنترل می کند. او توسط دختر سیگی رین و کلارک، یک پرنده ربات مکانیکی نجات یافته است. آزی بیش از هر زمان دیگری واقعا می‌توانست از خدمات رین، جادوگر برای استخدام استفاده کند.
وقتی یک بسته مرموز از طریق پست حاوی یک بلیط هواپیما و یک درایو انگشت شست به دست می رسد، آزی مطمئن است که از رین است. اما وقتی آزی، سیگی و کلارک به نیویورک می‌رسند، رین آنجا نیست. در عوض آنها مردی که پول سرم نظم و انضباط کنترل کننده ذهن ساخته شده توسط والدین آزی را تامین کرده بود د ملاقات می کنند. آزی آخرین مورد آزمایش بود و اکنون کلید کشف راز سرم است. او پسر بسیار ارزشمندی است. یک بار دیگر او در حال فرار است.
همانطور که سرنوشت آن را می خواهد، رین درست به موقع ظاهر می شود. اما هدف رین فراتر از یک ماموریت نجات است. او به یک شاگرد نیاز دارد تا جایگاه و بدنامی خود را در قلمرو جادویی کوارفلت تثبیت کند، با فرض اینکه مکان حتی وجود داشته باشد. به عنوان شاگرد رین، آزی باید پنج کار را انجام دهد تا هدیه شگفت انگیز را دریافت کند. آزی مایل است کمک کند، اما آیا واقعا بهترین زمان برای شرکت در مسابقه جادوگران است، وقتی چیزی ذهن او را کنترل می کند؟ به خصوص وقتی کسی قصد دارد افرادی را که دوست دارد نابود کند؟

کتاب جادو فروش 2

اوبرت اسکای
اوبرت اسکای نام مستعار رابرت فارل اسمیت زاده ی 25 ژانویه 1970 است. او نویسنده ی کتاب های پرفروش کودک و نوجوان آمریکایی است.
نکوداشت های کتاب جادو فروش 2
A sequel that...continues to deliver mystery, humor, and real-life magic.
دنباله ای که ... همچنان رمز و راز، طنز و جادوی واقعی را ارائه می کند.
Kirkus

It's as fun and fantastical as the first and filled to the brim with good laughs. An adventure for any collection.
مثل اولی سرگرم کننده و خارق العاده است و پر از خنده های خوب است. یک ماجراجویی برای هر مجموعه ای.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب جادو فروش 2 (لذت متن)
دو ماه پیش آن دو همراه اوزی به جنگل دورافتاده ی اورگان آمده بودند. امیت هم مخترع بود و هم عصب شناس میا هم روان شناس نظری با استعدادی بود که روی ،افکار اعمال و رویاهای مردم مطالعه می.کرد. آنها سالهای زیادی را به خوبی در شرق زندگی کرده بودند اما همان تازگیها همه چیز را فروخته و شبانه، اوزی را به این سوی کشور و جنگل اورگان آورده بودند. کلبه ای که خریده بودند از دنیای بیرون پنهان بود. هیچ جاده ای به آن نمیرسید و هیچ مسیر جنگلی یا تابلویی هم نبود که پیاده ها را به آنجا راهنمایی کند خانوادهی تافی هیچ نامهای دریافت نمی کردند مهمانی نمی گرفتند و از روزی که رسیده بودند فرزندشان جز پدر و مادرش هیچ آدم دیگری را ندیده بود در کلبه شان از کف تا سقف هنوز پر از جعبه هایی بود که باید باز میشدند و وسیله هایی که تویشان بود جابه جا میشد.