کتاب دختری که باید می مرد

The Girl Who Was Supposed to Die
تنها چیزی که می دانست این بود که باید بدود
کد کتاب : 95207
مترجم :
شابک : 978-6227355086
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 254
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب دختری که باید می مرد اثر آپریل هنری

"او را بیرون بیاور و تمامش کن."
اون نمیداند که کسیت او نمی داند کجاست، یا چرا. تنها چیزی که او در یک کابین غارت شده می‌داند این است که دو مرد در حال دعوا هستند که آیا او را بکشند یا نه.
و اینکه او باید بدود.
اپریل هنری در سبک پر فراز و نشیب خود، یک تریلر میخکوب کننده شامل قتل، سرقت هویت و جنگ بیولوژیکی می سازد. در «دختری که باید می میرد»، کادی و تی (که ناجی تصادفی او تبدیل به همراه شد) را دنبال کنید، زیرا آنها برای زنده ماندن با ساعت مسابقه می دهند.
این کتاب را زهرا رضوانی ثانی ترجمه کرده است و نشر آداش اقدام به چاپ آن نموده است.

کتاب دختری که باید می مرد

آپریل هنری
آپریل هنری (زاده ۱۴ آوریل ۱۹۵۹) نویسنده آمریکایی پرفروش‌ترین رمان‌های اسرارآمیز، هیجان‌انگیز و رمان‌های بزرگسالان در نیویورک تایمز است.
نکوداشت های کتاب دختری که باید می مرد
The novel only spans a few days, and Henry's airtight plotting and efficient, stylized writing brings tension into each scene. Shrewd characterizations lend additional substance to this adrenaline-inducing read.
این رمان تنها چند روز طول می کشد، و نقشه های محکم هنری و نوشته های کارآمد و سبک، تنش را در هر صحنه ایجاد می کند. شخصیت پردازی های زیرکانه مواد بیشتری را به این متن سرشار از آدرنالین القا می کند.
Publishers Weekly Publishers Weekly

The reader must wait with baited breath to see when and if the characters will uncover the truth as the suspense builds to a fever pitch near the end of the book.
خواننده باید با نفس حبس شده در سینه منتظر بماند تا ببیند که شخصیت ها چه زمانی و آیا حقیقت را کشف خواهند کرد، زیرا تعلیق در نزدیکی پایان کتاب به شدت بالا می رود.
VOYA

قسمت هایی از کتاب دختری که باید می مرد (لذت متن)
دستم به یک سنگ کوچکی برخورد می‏کند، اندازه ی کف دستم است و لبه‏ های تیزی دارد. اما اگر آن مرد اسلحه داشته باشد، که به نظر می آید دارد؛ این سنگ به من کمکی نخواهد کرد. اگرچه داوود هم برای کشتن جالوت از سنگ استفاده کرد.