کتاب کابوک (جلد2)

Malorie
مالوری
  • 15 % تخفیف
    312,000 | 265,200 تومان
  • موجود
  • انتشارات: باژ باژ
    نویسنده:
کد کتاب : 95777
مترجم :
شابک : 978-6222193225
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 326
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب کابوک (جلد2) اثر جاش ملرمن

مالوری (به انگلیسی: Malorie) یک رمان ترسناک پسا آخرالزمانی محصول ۲۰۲۰ اثر جاش مالرمن و دنباله‌ای بر اولین رمان او در سال ۲۰۱۴ جعبه پرنده است. این کتاب در 21 ژوئیه 2020 از طریق دل ری منتشر شد.
دو سال پس از ورود به مدرسه نابینایان، مالوری و دو فرزند خردسالش، المپیا و تام، مجبور می شوند دوباره از آن مکان خارج شوند که هرج و مرج دسته جمعی پس از موجودات رخ می دهد. او زنی نابینا به نام آنت را می بیند که توسط موجودات به جنون کشیده شده است و به این نتیجه می رسد که موجودات تکامل یافته اند و اکنون می توانند جنون را از طریق لمس گسترش دهند. دوازده سال پس از این، رمان مالوری، المپیا و تام را که در یک اردوگاه تابستانی متروکه یهودیان زندگی می کنند دنبال می کند. تام و المپیا اکنون نوجوانانی هستند که تحت محدودیت‌ها و انتظارات متعددی که بر آنها تحمیل می‌شود، دچار مشکل می‌شوند. وقتی مالوری از جامعه دیگری از بازماندگان در منطقه ای دورتر مطلع می شود و ممکن است والدین خودش در میان ساکنان پناهگاه باشند، اوضاع تغییر می کند. در طول راه او همچنین می‌آموزد که افرادی هستند که ادعا می‌کنند روی موجوداتی آزمایش کرده‌اند که بشریت را نابود کرده‌اند و ممکن است تهدیدی کاملا جدید برای کسانی که جان سالم به در برده‌اند باشند.

کتاب کابوک (جلد2)

جاش ملرمن
جاش ملرمن، زاده ی 24 جولای 1975، خواننده و نویسنده ای آمریکایی است. ملرمن قبل از انتشار کتاب «جعبه پرنده»، چهارده داستان نوشته بود که هیچ کدام به چاپ نرسیده بودند. کتاب «جعبه پرنده» در سال 2014 به انتشار رسید و با موفقیت های بسیاری در سطح جهان مواجه شد.