کتاب مبانی رژیم کتوژنیک

The Complete Ketogenic Diet for Beginners
همراه با منو غذایی پیشنهادی
کد کتاب : 96577
مترجم :
شابک : 978-6003555457
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 190
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب مبانی رژیم کتوژنیک اثر ایمی راموس

با استفاده از کتاب مبانی رژیم کتوژنیک به عنوان راهنمای خود، می‌توانید به راحتی تغییراتی در شیوه زندگی ایجاد کنید که میلیون‌ها نفر دیگر با موفقیت به آن دست پیدا کرده اند. با خوردن غذایی سالم، طبیعی و خوشمزه می‌توانید احساس و ظاهر عالی داشته باشید. محتوی این کتاب به سلامتی روحی و جسمی همچنین تقویت انرژی روزانه شما کمک خواهد کرد.
برای موفقیت، باید از بدن خود و رژیمی که دنبال می‌کنید شناخت کافی داشته باشی. رژیم‌های متفاوتی از جمله رژیم کم چربی، کم کالری، فاقد گلوتن، اتکینز و … وجود دارد که پیروی از اکثر این رژیم‌ها سبب گرسنگی‌های طولانی مدت، مصرف مواد غذایی بدون مزه و سبک می‌شود که پیروی از مراحل مختلف و محاسبه کالری‌های مصرفی را به دنبال دارند. مشکل عمده این رژیم‌ها این است که ایمن و پایدار نبوده و مطمئنا راضی کننده هم نیستند.
آنچه در رژیم‌های غذایی موفق‌تر مشترک است، کاهش مصرف غذاهای غنی از کربوهیدرات است. مطالعات نشان می‌دهد افرادی که رژیم‌های کم کربوهیدرات را دنبال می‌کنند و کالری مصرفی را کم نمی‌کنند، نسبت به افرادی که رژیم‌های کم چربی دارند و مصرف کالری خود را کاهش می‌دهند وزن بیشتری کم می‌کنند. علاوه بر این، رژیم‌های کم کربوهیدرات به طور کلی بر روی بهبود شاخص‌های مهم سلامتی مانند تری گلیسیرید، قند خون و سطح انسولین تاثیرگذاری بیشتری دارند...

کتاب مبانی رژیم کتوژنیک