کتاب طب ورزشی برای امدادگران ورزشی

Sports Medicine for Sports Trainers
  • 20 % تخفیف
    239,000 | 191,200 تومان
  • موجود
  • انتشارات: حتمی حتمی
    نویسنده: راب راید
کد کتاب : 96582
مترجم :
شابک : 978-6003554184
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 174
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب طب ورزشی برای امدادگران ورزشی اثر راب راید

دهمین نسخه از کتاب طب ورزشی برای امدادگران ورزشی ، با گردآوری دوباره اطلاعات مبتنی بر شواهد، از جدیدترین اطلاعات علمی موجود و دستورالعمل های بررسی شده، بر روی نسخه‫ های قبلی بنا شده است.
یکی از تغییرات اساسی این است که نسخه دهم، اکنون برنامه‫ های درسی امدادگر ورزشی سطح 1 و سطح 2 پزشکی ورزشی استرالیا (SMA) را نیز در بر می‫ گیرد. این امر منجر به ایجاد چندین بخش جدید، از جمله معرفی ماساژ پایه ورزشی و پوشش جامع‫تر موضوعات، از جمله تیپ ورزشی شده تا منعکس کننده برنامه‫ های درسی درجهت اعتباربخشی امدادگر ورزشی SMA سطح 2 باشد.
تغییر دیگر این است که فصل مربوط به پیشگیری از آسیب‫ های ورزشی بطور اساسی اصلاح شده است تا تمرکز خود را بر مفهوم پیشگیری از آسیب‫ های ورزشی منعکس کند.زیرا مجموعه فرآیندهایی مرتبط با هم هستند که تنها به برنامه‫ های گرم کردن و تجهیزات حفاظتی ، محدود نمی شود و یک سلسله مراتب از شواهد در تعیین آنچه باید در محتوای نسخه دهم گنجانده شده، استفاده شده است. در حد امکان ، اطلاعات مبتنی بر دستورالعمل‌های ارشد یا مشاوره بدنی، مانند دستورالعمل‌های مدیریت بحران شورای احیا استرالیا، یا دستورالعمل‌های گروهی اجماع کارشناسی، مانند بخش اصلاح شده درمورد مدیریت ضربه در ورزش، اضافه شده است. برای مباحثی که دستورالعمل‫های صحیحی وجود نداشته است، متن بر اساس اطلاعات تخصصی از طیف وسیعی از متخصصان پزشکی ورزشی و سایر متخصصان صنعت ورزش که اطلاعاتی درباره جدیدترین رویکردهای مورد استفاده در حوزه پزشکی ورزشی را ارائه کرده اند، و همچنین طرح‫ های آینده که در صورت ارائه در جدیدترین انتشارات علمی مورد بررسی قرار می‌گیرند، لحاظ گردیده است. برای فراهم کردن طیف گسترده ای از موضوعات تحت پوشش در این کتاب، اطلاعات ورودی، از طیف متنوعی از افراد و سازمان‫ ها با تخصص در حوزه ‫های تحت پوشش مورد نیاز است.

کتاب طب ورزشی برای امدادگران ورزشی

دسته بندی های کتاب طب ورزشی برای امدادگران ورزشی