کتاب شانه منجمد خود را بهبود دهید

Heal Your Frozen Shoulder
  • 20 % تخفیف
    189,000 | 151,200 تومان
  • موجود
  • انتشارات: حتمی حتمی
    نویسنده:
کد کتاب : 96584
مترجم :
شابک : 978-6003553767
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 134
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب شانه منجمد خود را بهبود دهید اثر کارل نوف

شانه ی منجمد وضعیت نامشخصی است که در آن بافت های احاطه کننده ی مفصل، ضخیم و سفت می شوند. این وضعیت منجر به فقدان حرکت شده و و اساسا شانه ی درگیر، منجمد می شود. کپسول چسبنده تعریف دیگری از شانه ی منجمد است و یک اصطلاح پزشکی برای بیان سفتی و درد همراه با محدودیت حرکتی است که معمولا˝ در یک شانه اتفاق می افتد. اما گاهی ممکن است در هر دو طرف رخ دهد.
عوامل متعددی می توانند موجب اختلال در شانه شوند: سقوط، استفاده ی مفرط، به کارگیری نادرست و یا عدم به کارگیری شانه پس از آسیب. در صورت اجرای یک برنامه ی تمرینی قدرتی ملایم، به راحتی می توان از آسیب بافت های نرم احاطه کننده ی مفصل شانه جلوگیری کرد. اما اگر اخیرا به عارضه ی شانه ی منجمد مبتلا شده اید، ممکن است شما تمامی این موارد را دانسته و هم اکنون قصد دارید بهبود پیدا کنید. خبر خوب این است که 90 درصد افراد مبتلا می توانند بهبود یابند. کلید بهبودی نیز در صبر و اجرای برنامه ای منظم از تمرینات ملایم است.
هدف از نوشتن کتاب حاضر، ارائه ی پیشنهادها و تمرینات اصلاحی می باشد که شما می توانید در طول زندگی خود جهت پیشگیری از وقوع مجدد عارضه اجرا کنید. این کتاب مروری از آناتومی شانه، توضیحاتی درباره ی اختلال عملکردی شانه منجمد و نیز ارائه ی تمرینات اصلاحی و تمرینات پس از بازتوانی را در اختیار شما خواهد گذاشت.

کتاب شانه منجمد خود را بهبود دهید

دسته بندی های کتاب شانه منجمد خود را بهبود دهید