کتاب تجارت با/از/در کانادا

Business with/from/in Canada
کد کتاب : 97232
شابک : 978-6008631354
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 1406
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تجارت با/از/در کانادا اثر محمد وحیدی راد

باور ناخوشایندی وجود دارد که میگوید تاریخ کانادا خسته کننده تر از آن است که بخواهیم به آن بپردازیم؛ اما افرادی که تاکنون وقت خود را صرف مطالعه تاریخ این سرزمین کرده اند غالبا تحت تأثیر آن قرار گرفته اند تاریخ کانادا از استقرار چند تاجر خز فرانسوی در ساحل رودخانه ای کوچک تا کشوری ۳۴ میلیون نفری که نیمی از قاره آمریکا را اشغال کرده است. داستان قابل توجهی از رشد و موفقیتهای انسانی را در بردارد.
تاریخ انقلاب هایی را به خود دیده است و در عین حال دیپلماسی ها و سیاست های اقتصادی زیادی از این کشور گذر کردهاند این کشور برای استقرار مردمی با نژاد و یا مذهب خاص ساخته نشده بلکه در مقابل و در میان جغرافیای خشن و تنوع بهای جامعه ای در صلح و نظم که به خوبی جمعیتی که در خود جای داده پروژه ای اداره می شود.
تاریخ کانادا در اولین روز جولای ۱۸۶۷ که به نام روز «کنفدراسیون» نیز مشهور است رقم خورد. در این روز کانادا که از نظر اغلب کاناداییها رسما به یک کشور تبدیل شده بود اولین قانون اساسی قانون اساسی فعلی خود را به تصویب رساند..
تاریخ کانادا به دو بخش تقسیم میشود؛ تاریخ پیشا کنفدراسیون که مربوط به دوران استعمار و مهاجرت مردم اروپا به این کشور است و تاریخ پساکنفدراسیون که بر روند آرام استقلال در برابر بریتانیا و چگونگی مبدل شدن به کشوری ،مدرن ثروتمند صنعتی و دموکرات امروزی تمرکز دارد.
این کتاب در سه محور کلی تهیه شده و سه موقعیت فرضی برای خوانندگان آن در نظر گرفته شده است:
1- اگر شما در ایران و یا دیگر کشورهای جهان به غیر از کانادا زندگی و کار می کنید و علاقمند هستید که با کشور کانادا وارد کار شوید.
2- اگر شما در داخل آمریکای شمالی مشغول زندگی و کار هستید و علاقمند به کار با دیگر کشورهای دنیا هستید.
٣- اگر شما در داخل آمریکای شمالی به ویژه کانادا هستید و علاقمند هستید که کارخود را با بازار هدف داخل کانادا شروع کرده و یا گسترش دهید.
شما با مطالعه دقیق این کتاب به خوبی می توانید آغازگر یک مسیر جدید در زندگی حرفه ای خود باشید.

کتاب تجارت با/از/در کانادا

محمد وحیدی راد
محمد وحیدی رادمدیر انجمن بازرگانی ایران و کانادا و نویسنده متولد۱۳۶۱‏ می باشد.
دسته بندی های کتاب تجارت با/از/در کانادا