کتاب گربه ی تنبل من

My Lazy Cat
کد کتاب : 98192
مترجم :
شابک : 978-6006885759
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 31
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب گربه ی تنبل من اثر کریستین روسی

بومر گربه‌ای چاق‌و‌چله است که بیرون خانه در ایوان سر‌و‌کله‌اش پیدا می‌شود. در ادامه‌ی این داستان، این گربه به بهترین دوست دخترک قصه‌ی ما تبدیل می‌شود.
این گربه، یک تنبل واقعی است! ولی دخترک قصه‌ی ما برعکس بومر مدام در‌حال تلاش و برنامه‌ریزی برای اوقات‌فراغت خود است‌. این دختر آنقدر برنامه‌های مختلف برای خود تعیین کرده است که فرصت ندارد سرش را بخاراند. او دائما در کلاس‌های مختلف شرکت می‌کند؛ کلاس جودو، شنا، یوگا، نقاشی، سفالگری، بافندگی و به‌قدری در روز سرش شلوغ است که وقت ناز و نوازش و خوشگذرانی با بومر را ندارد. چندین روز به این صورت می‌گذرد تا اینکه یک‌ روز یک اتفاق جالبی برای دخترک قصه‌ی ما رخ می‌دهد.
کتاب «گربه‌ی تنبل من»، نوشته‌ی کریستین روسه است که توسط نشر گیسا به چاپ رسیده است. این کتاب با روایت اول‌شخص و ترجمه‌ی روان و شیرین فواد صادقیان، کتابی بسیار لازم برای خودآگاهی و مدیریت زمان به شخصی‌ترین شکل برای کودکان و نوجوانان است.
مطالعه کتاب «گربه‌ی تنبل من» را به تمام کودکان و نوجوانان اهل برنامه‌ریزی و تلاش توصیه می‌کنیم.

کتاب گربه ی تنبل من

کریستین روسی
کریستین روسی تصویرگر بسیاری از کتاب ها برای خوانندگان جوان است، از جمله مجموعه قلب های در حال رشد، گربه تنبل من، سگ بدبوی من و اسم حیوان دست اموز بامزه من. او در پاریس زندگی می کند.