کتاب چگونه کتاب نخوانیم

How Not to Read
  • 15 % تخفیف
    49,000 | 41,650 تومان
  • موجود
  • انتشارات: هنوز هنوز
    نویسنده:
کد کتاب : 9834
مترجم : حمیده پشتوان
شابک : 9786006047317
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی چگونه کتاب نخوانیم اثر دن ویلبر

آیا نمی خواهید از کتابهای قدیمی مانند "داستان دو شهر" یا "درخت بخشنده" لذت ببرید؟ آیا از دست قضاوت خواننده های مشتاق که در مورد کتابهایی که هرگز در مورد آنها نشنیده اید صحبت می کنند خسته شده اید؟ آیا می خواهید بدون فشار آوردن برای بهتر شدن باهوش تر به نظر برسید؟ نگران نباشید. در "چگونه کتاب نخوانیم" تکنیک هایی برای جعل کردن متن پیدا خواهید کرد تا هرگز مجبور نباشید کتاب دیگری بخوانید - هیچوقت!

کتابی طنز درباره فرهنگ کتاب و کتابخوانی که برخلاف عنوانش با معرفی آثار برجسته ادبیات کلاسیک و بعضی آثار روز دنیای انگلیسی زبان، خواننده را به کتاب خوانی دعوت می کند. نویسنده می گوید که اگر این کتاب را بخوانید، دیگر تا آخر عمر نیاز ندارید حتی یک کتاب دیگر بخوانید. اما بعد از خواندن کتاب، بعید است که بتوانید بر حس کنجکاوی تان در مورد آثاری که او در این کتاب معرفی کرده است غلبه کنید و به سراغ این آثار نروید!


کتاب چگونه کتاب نخوانیم

دن ویلبر
دن ویلبر 10 است. یعنی 10 با احتساب سه ویژگی شاخص او: اندام (3) ، صورت (5) ، شخصیت (2). دن یک کمدین ، نویسنده و طرفدار بازی ویدیویی است که در بروکلین ، نیویورک زندگی می کند. او تقریبا نیمی از نیمی از کل کتابهایی را که دارد خوانده است. اگر دن را دوست دارید - حتی کمی - احتمالاً به این دلیل است که نوشته های او را خوانده اید یا والدین او هستید. نوشته های وی در Collegehumor.com ، McSweeney's ، شبکه اخبار Onion در IFC پخش می شود. دن خالق و ویراستار Better Book Titles است. "چگونه نباید بخوانیم: استفا...
قسمت هایی از چگونه کتاب نخوانیم (لذت متن)
شما هرگز نمی توانید یک فنجان چای به اندازه کافی بزرگ و یا یک کتاب به اندازه کافی طولانی تهیه کنید که مناسب من باشد.

اگر نمی توانید بارها و بارها از خواندن یک کتاب لذت ببرید آن کتاب ارزش خواندن ندارد.

هرچه بیشتر بخوانید ، چیزهای بیشتری خواهید دانست. هرچه بیشتر یاد بگیرید ، مکانهای بیشتری نیز خواهید رفت.