کتاب توپک پشتکار

A little spot of perseverance
فوت و فن زندگی
کد کتاب : 98722
مترجم :
شابک : 978-6004777247
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

دایره کوچک 28: پشتکار
A Little SPOT of Perseverance
داستانی درباره ی تسلیم نشدن
کد کتاب : 112654
مترجم :
شابک : 978-6227682083
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب توپک پشتکار اثر دایان آلبر

در این مجموعه جذاب، کودکان با مهارت‌های زندگی مشترک در دوره کودکی آشنا می‌شوند که به آن‌ها کمک می‌کند تا به شکل‌های مختلف با موقعیت‌ها و چالش‌های زندگی روبرو شوند. این مهارت‌ها عبارت‌اند از خوش‌بینی که در شناخت و قدردانی از خوبی‌های اطرافمان به کار می‌رود، شجاعت که توانایی مقابله با ترس‌ها و مواجهه با موقعیت‌های جدید را در کودکان تقویت می‌کند، شکرگزاری که باعث می‌شود کودکان از نعمت‌ها و رخدادهای خوب زندگی خود قدردانی کنند، استعدادیابی که به آن‌ها کمک می‌کند توانایی‌ها و استعدادهای خود را شناسایی کرده و توسعه دهند، کار گروهی که نشان می‌دهد همکاری با دیگران و هم‌فکری چقدر می‌تواند موثر باشد، خلاقیت که تخیل و ایده‌پردازی خلاقانه را تقویت می‌کند، پشتکار که اهمیت تلاش و تحمل در رسیدن به اهداف را به کودکان یادآوری می‌کند و سخاوت که به آن‌ها می‌آموزد که با اشتراک‌گذاری و کمک به دیگران می‌توانند محیط اطراف خود را بهتر کنند.

همچنین، در یک داستان شیرین و الهام‌بخش درباره تسلیم نشدن، کودکان با شخصیتی به نام توپک آشنا می‌شوند که با تصمیم و پشتکار خود نشان می‌دهد که حتی در مواقع دشوار، ادامه دادن و تلاش کردن می‌تواند به موفقیت منجر شود. این داستان به کودکان الهام می‌دهد که با تلاش و پشتکار، می‌توانند تا به اهداف خود برسند و در هر موقعیتی تسلیم نشوند.

کتاب توپک پشتکار

دایان آلبر
دایان آلبر از زمانی که اولین مداد رنگی خود را در دو سالگی در دست داشت، علاقه زیادی به هنر داشت و همین امر باعث شد او مدرک کارشناسی هنرهای زیبا را از دانشگاه ایالتی آریزونا دریافت کند. او همسر و مادر دو فرزند جوان پرانرژی و عاشق کتاب است. او برای شروع نوشتن و تصویرسازی کتابها الهام گرفت زیرا نیاز به کتابی را که الهام بخش هنر و خلاقیت در کودکان بود ، مشاهده کرد. او همچنین امیدوار است که این کتاب والدین را تشویق کند تا به آثار هنری فرزندان خود بدون توجه به ظاهر آنها افتخار کنند!