کری لانزدیل

کری لانزدیل

آثار لانزدیل در فهرست پرفروش ترین کتاب های آمازون و وال استریت ژورنال قرار گرفته است.اونه تنها نویسنده پرفروش کیندل است بلکه طبق آمار EBook Friendly یکی از 100 نویسنده برتر کیندل در تمام دوران است.  کری درام های مستقل و سریال هایی بر پایه احساسات عاطفی می نویسند که خوانندگان آنها را "غیرقابل انکار" و "توطئه های پیچیده" توصیف کرده اند.داستانه های او سرشار از رمز و راز و تعلیق است که  برای مخاطبان گسترده و بین المللی جذاب است و به بیست و شش زبان ترجمه شده است. کری بنیانگذار انجمن نویسندگان داستان های زنان است؛ یک سازمان بین المللی که دارای بیش از 1000 نویسنده است .کری به همراه همسر و دو فرزندش در کالیفرنیای شمالی ساکن است. کتاب های این نویسنده در بیش از بیست و هشت کشور منتشر شده و به بیش از بیست و چهار زبان ترجمه شده است.

کتاب های کری لانزدیل

تمام چیزهایی که می بخشیم


تمام چیزهایی که باقی گذاشتیم


تمام چیزهایی که نمی گوییم


موج ها


بیشتر بخوانید

ژانر فانتزی، پرورشگاه تخیل و خلاقیت

زمانی در تاریخ بشر، تمامی آثار ادبی به نوعی فانتزی به حساب می آمدند. اما چه زمانی روایت داستان های فانتزی از ترس از ناشناخته ها فاصله گرفت و به عاملی تأثیرگذار برای بهبود زندگی انسان تبدیل شد؟

آشنایی با عناصر «داستان نوآر»

در این مطلب قصد داریم به شکل خلاصه با ویژگی ها و عناصر مهم «داستان نوآر» بیشتر آشنا شویم.

اعتیاد ما به ادبیات داستانی: چرا انسان به داستان ها نیاز دارد؟

به هر طرف نگاه کنید، با داستان ها روبه رو می شوید. از گذشته های خیلی دور که اجداد ما دور آتش می نشستند و داستان تعریف می کردند تا به امروز که شبکه های تلویزیونی، سریال های محبوبی تولید می کنند