مردیت دیویس

مردیت دیویس

مردیت دیویس (متولد 1948، پیتسبورگ، پنسیلوانیا) یک معلم، نویسنده و طراح گرافیک است. مرکز کار او برای حمایت از یک آموزش طراحی جامع، انتقادی و چالش برانگیز است. دیویس در سال 1970 از دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا فارغ التحصیل شد و لیسانس خود را در آموزش هنر و مدرک کارشناسی ارشد خود را در سال 1974 دریافت کرد. او کار خود را با تدریس هنر در دوره راهنمایی آغاز کرد. در سال 1975، MFA خود را در زمینه طراحی از آکادمی هنر کرنبروک دریافت کرد. زمانی که در کرنبروک بود، کمک هزینه ای را برای توسعه برنامه درسی میشیگان دریافت کرد تا دانش آموزان را از طریق تفکر طراحی با ارتباطات، اشیاء و محیط آشنا کند. تحقیقات برنامه درسی با تألیف حل مسئله در محیط ساخت انسان در سال 1974 به اوج خود رسید.
پس از فارغ التحصیلی، دیویس متصدی آموزش در موزه هنر هانتر در چاتانوگا، تنسی از سال 1975 تا 1976 شد. در سال 1976 او شروع به تدریس تمام وقت در دانشگاه ویرجینیا کامنولث کرد. او شرکت طراحی ارتباطات خود را در سال 1979 تأسیس کرد. در آنجا، او پروژه‌های مقیاس بزرگ را برای مشتریان فورچون 500 از جمله بهترین محصولات، سازمان ملل، و صندوق قرن بیستم نظارت کرد.
در سال 1989، دیویس تمرین و تدریس خود را در VCU رها کرد و به کارولینای شمالی نقل مکان کرد و در آنجا به عنوان استاد دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی (NCSU) بر تحقیق و تدریس تمرکز کرد. او به سرعت در همان سال به ریاست بخش طراحی گرافیک جدید ارتقا یافت و در سال 1997 مدیر برنامه تحصیلات تکمیلی شد. کتاب او در سال 1999 طراحی به عنوان یک کاتالیزور برای یادگیری جایزه انتخاب را از انجمن کالج ها و کتابخانه های پژوهشی دریافت کرد. در سال 2005، او مدیر برنامه Ph.D در طراحی در NCSU، دومین برنامه از این قبیل در ایالات متحده شد.
او رئیس سابق مرکز طراحی آمریکا و رئیس مؤسس انجمن آموزش طراحی گرافیک است.
در سال 2005 به دیویس مدال AIGA اعطا شد.

کتاب های مردیت دیویس

تئوری طراحی گرافیک