متیو کلی

متیو کلی

متیو کلی در سیدنی، استرالیا به دنیا آمد، جایی که در سال 1993 صحبت کردن و نوشتن را آغاز کرد. از آن زمان او به بیش از پنجاه کشور سفر کرده و با بیش از چهار میلیون نفر صحبت کرده است. او دوازده کتاب نوشته است که در فهرست های پرفروش نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال و یو اس ای تودی به چاپ رسیده و به بیست و پنج زبان منتشر شده است. عناوین او عبارتند از: ریتم زندگی، هفت سطح صمیمیت، مدیر رویا، و ساختن خانواده های بهتر.
کلی علاوه بر تلاش‌هایش برای کمک به افراد برای تبدیل شدن به بهترین نسخه از خود، شریک فلوید مشاور، یک شرکت مشاوره مدیریت مستقر در شیکاگو است. مشتریان او عبارتند از: پپسی، پروکتر اند گمبل، وزارت دفاع، مک‌دونالدز، یو‌اس‌بانک، 3M، ارنست اند یانگ، اچ‌اس‌بی‌سی، نیروی دریایی ایالات متحده، نیروی هوایی ایالات متحده و بیش از 35 شرکت دیگر در فهرست فورچون 500.
پیام اصلی او، صرف نظر از اینکه در یک تجارت، مدرسه یا کلیسا صحبت می‌کند، شنوندگان را دعوت می‌کند تا به بهترین نسخه از خود تبدیل شوند. کلی به طور قانع کننده ای این پیام را به عنوان آرزوی خدا برای هر یک از ما بیان می کند. و او اصرار دارد که این خواسته والدین برای فرزندان، همسران و همسران برای یکدیگر، مدیران عامل برای شرکت ها و کارمندان، کشیش ها برای جوامع و اعضای خود، و مدیران برای کسانی است که آنها رهبری و آموزش می دهند.

کتاب های متیو کلی

کاملا خودت باش