زیوس

زیوس

تئودور سوس گایزل (Theodor Seuss Geisel) مشهور به دکتر سوس (Dr. Seuss) (متولد ۲ مارس ۱۹۰۴، درگذشته ۲۴ سپتامبر ۱۹۹۱) داستان‌نویس آمریکایی کودکان بود. او کارهای زیاد انجام داده است که شامل ۱۱ ویژه برنامه تلویزیونی، ۴ فیلم برجسته، یک فیلم موزیکال و ۴ سریال تلویزیونی است. همچنین او به عنوان مصور ساز در انجمنهای انتشاراتی فعالیت داشت که قابل توجه‌ترین کارهای او برای کارهای "تندرفتن" و "نفت استاندارد" به عنوان یک کارتونیست سیاسی برای روزنامه نیویورک سیتی بود. در زمان جنگ جهانی دوم او در یک انجمن انیمیشن در ارتش امریکا کار می‌کرد جایی که او "طراحی برای مرگ" را نوشت که بعدها برنده جایزه مستندسازی در سال ۱۹۴۷ شد.

کتاب های زیوس

بیشتر بخوانید

چگونگی خلق «شخصیت های کودک» در داستان ها

در این مطلب می خواهیم درباره ی چگونگی به تصویر کشیدن «شخصیت های کودک» در داستان ها صحبت کنیم و درک بهتری را از ویژگی های آن ها به دست آوریم.

نویسندگان بزرگی که آثارشان توسط ناشرین رد شد

این تجربه به نظر برای بسیاری از نویسندگان پرفروش و موفق اتفاق افتاده است: مواجه شدن با واکنش های منفی، قبل از دستیابی به موفقیت.

چرا باید کودکان را با داستان ها آشنا کنیم

داستان ها نقشی مهم و حیاتی در رشد و پیشرفت کودکان دارند. کتاب هایی که می خوانند و شخصیت هایی که از طریق ادبیات با آن ها آشنا می شوند، می توانند به دوستانشان تبدیل شوند.

جهانی نو با پیوند ژانرهای علمی تخیلی و فانتزی

چه اتفاقی می افتد وقتی دو ژانر علمی تخیلی و فانتزی، و انتظارات متفاوتی که از آن ها داریم، در تار و پود یکدیگر تنیده شوند؟