کتاب Work Won't Love You Back

کد کتاب : 100978
شابک : 978-1568589374
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 420
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
زبان کتاب : انگلیسی
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب Work Won't Love You Back اثر سارا جفه

همیشه می گویند اگر به کاری که انجام می دهی عشق بورزی، حتی یک روز هم در طول زندگی ات کار نمی کنی. اما کار برای هر چه که باشد، کسب تجربه، در معرض دید بودن و ...، همۀ کارمندان تحت فشارند تا خود را قربانی عشق به کارشان کنند.
در این کتاب، سارا جفه، یکی از سخنگویان برجسته در زمینه کار، نابرابری و جنبش های اجتماعی، افسانۀ «کار به خاطر علاقه» را بررسی می کند. سارا جفه از طریق داستان هایی که از زندگی و تجربیات کارگران در صنایع مختلف - از کارآموزان بدون مزد، معلمان پرکار، کارگران غیرانتفاعی و حتی ورزشکاران حرفه ای - روایت می شود، نشان می دهد که چگونه همه ما فریب خورده ایم تا کار کنیم و جور و جفا ببینیم. همان طور که جفه استدلال می کند، درک تلۀ عشق به کار به ما قدرت می دهد که کمتر کار کنیم و ارزش کارمان را مطالبه کنیم. و پس از رهایی از این قید و بندها، در نهایت می توانیم بفهمیم چه چیزی واقعا به ما شادی، لذت و رضایت می دهد.

کتاب Work Won't Love You Back

سارا جفه
سارا ال. جفه یک روزنامه نگار کارگری است. او همچنین نویسنده و ستون نویس The Progressive and New Labor Forum است و آثار او در رسانه هایی مانند نیویورک تایمز، واشنگتن پست، آتلانتیک، گاردین و نیو ریپابلیک منتشر شده است.جفه در سال 1980 به دنیا آمد. او در کالج دانشگاه لویولا نیواورلئان، زبان انگلیسی خواند و مدرک کارشناسی ارشد روزنامه نگاری را از دانشگاه تمپل در فیلادلفیا به دست آورد.