کتاب حاج آقا خرمگس

Haj Agha Kharmagas
نگاهی به مبارزات انقلابی دهه ی پنجاه در خوزستان
کد کتاب : 101101
شابک : 978-6223230950
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 134
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب حاج آقا خرمگس اثر محمد کیانوش راد

در این کتاب روابط عاطفی، عشق و دلدادگی مرزهای ظاهرا سفت و سخت ایدئولوژیک را فرو می ریزد و روابط پیچیده شخصیت های داستان، با عقاید متضادشان به نمایش می گذارد . بهزاد همسرش مریم را در خانه ای تیمی تنها و بی هیچ توضیحی رها کرد. تنها توجیه او دستور تشکیلات سازمان بود .علی به چیزی شبیه استراتژی باقر در زندگی اعتقادداشت . « زندگی برای من » …..صدیقه ، مرجان ، عباس ….

کتاب حاج آقا خرمگس

محمد کیانوش راد
محمد کیانوش‌راد (زاده ۱۳۳۸ اهواز) سیاستمدار و مدرس دانشگاه ایرانی است، که هم‌اکنون به عنوان رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان خوزستان فعالیت می‌کند. وی در دوره ششم مجلس شورای اسلامی بعنوان نماینده اهواز از استان خوزستان در مجلس حضور داشت.وی دارای گرایش اصلاح‌طلبی است و پیش‌تر از اعضای ارشد جبهه مشارکت ایران اسلامی به شمار می‌آمد و در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی فعالیت می‌نماید.
قسمت هایی از کتاب حاج آقا خرمگس (لذت متن)
نادر به شیرین گفت :عشق و ایمان مثل نسیمی است که گاه، از پنجره باز اتاقت ناخواسته برتو می وزد و تو خنکی آن را حس می کنی و تو را با خود می برد.مذهبی ها از عشق چیزی نمی دانند و اگر نسیمی برآنها بوزد به پناهگاهشان می خزند . اینها را نادر پس از کلاس درس دکتر کرم زاده به شیرین گفت . درست وقتی که باد از پنجره برگ های جزوه نادر راکه پیش شیرین بود در کلاس پخش کرد .