کتاب بهترین وقت مردن

The best time to die
کد کتاب : 101102
شابک : 978-6222479060
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب بهترین وقت مردن اثر محمد کیانوش راد

مجموعه داستانی « بهترین وقت مردن» روایتی مستند و داستانی از رخدادها و حوادثی است که در جنوب واز زندگی مردم ، تاریخ و حغرافیا ، عشق ها و جدایی ها ، خدا و بی خدایی ، از انقلاب و جنگ ، و تحولات روحی و دغدغه های فکری جوانان و دانشجویان در بخشی از دوره جنگ بازنمایی و بازگویی شده است .

کتاب بهترین وقت مردن

محمد کیانوش راد
محمد کیانوش‌راد (زاده ۱۳۳۸ اهواز) سیاستمدار و مدرس دانشگاه ایرانی است، که هم‌اکنون به عنوان رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان خوزستان فعالیت می‌کند. وی در دوره ششم مجلس شورای اسلامی بعنوان نماینده اهواز از استان خوزستان در مجلس حضور داشت.وی دارای گرایش اصلاح‌طلبی است و پیش‌تر از اعضای ارشد جبهه مشارکت ایران اسلامی به شمار می‌آمد و در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی فعالیت می‌نماید.
قسمت هایی از کتاب بهترین وقت مردن (لذت متن)
زن برگشت زیر سایه ی درخت بی عار . خسروگفت : تنها نبودم ، تنها شدم وقتی تو آمدی. بعدها عاطفه گفت : خسرو وقتی آمد که رفته بود . عاطفه در محله ی بدنام اهواز ( باسکول یا آنچه مردم به فاحشه خانه اهواز می گفتند ) کار می کند . خسرو میانه ای با خدا کاری ندارد . ژتون را روی تخت انداخت . اما کاری نکرد .یکباره برگشت و گفت : اگر خدا هم نباشد ، هرکاری مجاز نیست .