کتاب هنر دستیابی

The Achievement Habit
چگونه از خیال بافی دست بکشید شروع کنید و فرمان زندگی را خودتان به دست بگیرید.
کد کتاب : 14800
مترجم : سید ساجد متولیان
شابک : 978-600-7677-42-1
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 23 اردیبهشت

عادت کوچینگی
The Achievement Habit
اصول مهم دست یابی به آن چه می خواهید
کد کتاب : 101958
مترجم :
شابک : 978-6006899480
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 276
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 23 اردیبهشت

معرفی کتاب هنر دستیابی اثر برنارد راث


بنیانگذار مدرسه ی استفورد قدرت تفکر طراحی را برای کمک به شما در دستیابی به اهدافی که هرگز فکر نمی کردید به شما معرفی می کند.

دستیابی را می توان آموخت. دقیقا مثل عضله است. وقتی یک بار یاد گرفتید که چگونه آن را انعطاف پذیر کنید می توانید با چالش های زندگی روبرو شوید و به اهدافتان برسید.
در کتاب هنر دستیابی ، راث بینش های قابل توجهی را که ناشی از تفکر طراحی است - که قبلا برای حل پروژه های بزرگ استفاده شده است – به کار می بندد تا به ما کمک کند تا قدرتمان برای تغییرات مثبت را باور کنیم. قدرتی که همه ی ما آن را درون خود داریم. راث ما را از طریق سلسله بحث ها ، داستان ها ، توصیه ها و تمرین هایی راهنمایی می کند و به ما کمک می کنند تجربه ی متفاوتی را در زندگی خود ایجاد کنیم. او بینش های ارزشمندی را در اختیار ما قرار می دهد که ما می توانیم از آنها برای به دست آوردن اعتماد به نفس جهت انجام کارهایی که همیشه می خواستیم استفاده کنیم و بر موانعی که مانع از رسیدن به پتانسیل هایمان می شود ، غلبه کنیم از جمله:

- سعی نکنید — انجام دهید؛
- بهانه ها ویرانگر هستند.
- باور کنید که شما یک انجام دهنده و یک بدست آورنده هستید و آنگاه خواهید شد.
- روحیه ی خود را را با تقویت آنچه انجام می دهید و نه آنچه تمام کرده اید تقویت کنید.
- بیاموزید حواس پرتی هایی را که مانع از رسیدن به اهداف می شود ، نادیده بگیرید.
- برای یادگیری از تجربه خود و افراد اطرافتان خود آماده باشید.
- و بیشتر.
مغز پیچیده است و همیشه در تلاش است تا بهترین اهداف ما را خراب کند. اما می توانیم مراقب باشیم؛ ما می توانیم عادتهایی ایجاد کنیم که زندگی ما را بهتر کند. کتاب هنر دستیابی به شما نشان می دهد که چگونه.

کتاب هنر دستیابی

نکوداشت های کتاب هنر دستیابی
The Achievement Habit is a masterpiece in describing how to think creatively and fulfill your life’s ambitions. Everyone who reads this book will clearly see why Bernie is considered one of the most creative and liberated thinkers today.
هنر دستیابی یک شاهکار در زمینه ی تشریح این است که چگونه خلاقانه فکر کنید و به جاه طلبی های خود تحقق ببخشید. هرکسی که این کتاب را می خواند می تواند به راحتی بفهمد که چرا برنارد یکی از خلاق ترین و آزاد اندیش ترین متفکران امروزی است.
Paul Hait, Entrepreneur/Olympic Gold Medalist

Bernie Roth is a master teacher who unlocks his students’ minds and hearts allowing them to create the lives they dream to live. Finally, his wisdom is available to the entire world.
برنارد راث معلم مجربی است که قفل ذهن و قلب دانش آموزانش را باز می کند و به آنها اجازه می دهد تا زندگی ای را بسازند که رویای زیستنش را دارند. در نهایت هوشمندی او در اختیار تمام جهانیان است.
Tina Seelig

The Achievement Habit reveals a host of invaluable approaches to this most personal of design projects
هنر دستیابی رویکرد های ارزشمندی برای رسیدن به شخصی ترین اهداف نشان می دهد.
Tim Brown, CEO of IDEO and author of Change By Design

قسمت هایی از کتاب هنر دستیابی (لذت متن)
ایده پدی جسورانه ترین ایده در کلاس نبود. وقتی برای اولین بار با او ملاقات می کردید، می توانستید به راحتی تشخیص دهید که از محیطی نظامی می آید. این از ژست خشک و باصلابتش کاملا مشخص بود. او را هفت تا هجده سالگی در مدرسه ای شبانه روزی در ایرلند شمالی تحصیل کرده و سپس به نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا پیوسته بود، جایی که ده سال در آنجا خدمت کرد.