کتاب اول توسعه بعد دموکراسی

Development First, Democracy Later?
کد کتاب : 104892
مترجم :
شابک : 978-6222902032
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب اول توسعه بعد دموکراسی اثر آنا لکوال

اول توسعه، بعد دموکراسی؟ بررسی می کند که چگونه سیاست و دموکراسی در واقعیت در آفریقا انجام می شود و ساختار اساسی سیستم کمک رسانی و ارزش هایی که آن را به پیش می برد را زیر سوال می برد. این کتاب به چالش‌های کمک‌ها اشاره می‌کند، که اغلب بر این فرض استوار است که توسعه در اولویت قرار می‌گیرد و دموکراسی بعدا. این کتاب در حالی که تلاش می‌کند ارزش دموکراسی را به‌خاطر شایستگی‌های خودش و همچنین مزایای آن برای توسعه ببیند، سوالات جدی در مورد نحوه ایجاد سیستم کمک‌رسانی مطرح می‌کند و برای تغییرات اساسی در چشم‌انداز کمک‌ها بحث می‌کند. این یک روایت صریح و خودی است که با موقعیت‌های برگرفته از زندگی واقعی در آفریقا و بحث‌های کمک‌های بین‌المللی نشان داده شده است. این یک بحث گسترده، جذاب و محرک در مورد موضوعی است که هنوز، به طرز قابل توجهی، به حاشیه رانده شده است.

کتاب اول توسعه بعد دموکراسی

آنا لکوال
آنا لکوال بیش از 15 سال در زمینه دموکراسی، توسعه و امنیت کار کرده است. او در سال 1996 به وزارت امور خارجه سوئد پیوست و تجربه زیادی از کار در آفریقا و از طریق نهادهای چندجانبه مختلف مانند سازمان ملل متحد، یونیسف و صندوق بین المللی پول دارد. در سال 2007 جایزه یادبود جوناس وایس به دلیل پیگیری مداوم او برای حل مناقشه در یکی از نادیده گرفته‌شده‌ترین مناطق بحرانی جهان به او اعطا شد. او از سال 2008 تا 2011 مدیر برنامه دموکراسی و توسعه در International IDEA بود.
قسمت هایی از کتاب اول توسعه بعد دموکراسی (لذت متن)
همان زمان که کاگامه درباره توسعه موفقیت آمیز با جامعه کمک کنندگان می،کرد جنبشهای هوادار دموکراسی در خاورمیانه پیام متفاوتی درباره استبداد داشتند کمتر از یک سال پیش از این نشست در ۱۷ دسامبر ۲۰۱۰، یک میوه فروش جوان خود را در مقابل شهرداری سیدی بوزید تونس به آتش کشید. خودکشی محمد بوعز از سر درماندگی نسبت به بی عدالتی و فسادی بود که خیزشهایی در کشور شد و سپس در آن زمان جریان داشت در سراسر خاورمیانه گسترش یافت خودکامگان خشم مردمشان را احساس کردند.