کتاب تکنیک های پتینه کاری

Patination techniques
  • 20 % تخفیف
    300,000 | 240,000 تومان
  • موجود
  • نویسنده: ساشا کوهن
کد کتاب : 105118
مترجم : سمانه سهرابی ملایوسف
شابک : 978-9647141840
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 134
سال انتشار شمسی : 1393
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب تکنیک های پتینه کاری اثر ساشا کوهن

این کتاب با معرفی مواد، توضیح دادن تفاوت بین بتونه‌ها، وارنیش‌های اکلریک، لعاب‌های ترک‌دار، رنگ‌های امولسیون، واکسن‌ها (موم‌ها) و دیگر موادی که در مراحل پایانی کار از آن استفاده می‌کنیم شروع می‌شود، سپس تمام ابزارهایی که به هنگام کار به آن‌ها نیاز دارید همچون سمباده‌ها، قلم‌موها، اسفنج‌های بیعی، غلطک‌های رنگ، شابلون و برس‌های بزرگ و شانه‌های پلاستیکی را به شما نشان می‌دهد.
در این کتاب روش‌های عمده‌ی رنگ‌آمیزی با ساده‌ترین حالت هر نما توضیح داده شده است، که این کار شامل کار با اسفنج، رنگارنگ‌کردن و لعاب ترک‌دار است. قسمت اصلی کتاب شامل بیش از بیست‌و‌پنج کار خلاقانه است که هر یک روی یکی از اشیای خانه متمرکز شده است.
کتاب «تکنیک‌های پتینه‌کاری» برای همه افراد در هر مرحله از مهارت و توانایی مناسب است و تمام کارهای ساده مانند پایه‌ی آباژور اسفنجی شده تا ایجاد کارهای بسیار مهم پیچیده‌ای ماننده پرده رنگارنگ، همچنین بیش از چهارصدوپنجاه عکس رنگی، که هر کدام طریقه‌های ساخت و روش را به صورت جزئی و گام به گام شرح داده است. با انتخاب این طرح‌ها و ایده‌های بزرگ شما خود را افسون‌شده در دریایی از رنگ‌ها می‌یابید.

کتاب تکنیک های پتینه کاری

دسته بندی های کتاب تکنیک های پتینه کاری