کتاب بازی درونی تنیس

The Inner Game of Tennis
راهنمای کلاسیک به جنبه ی ذهنی بهترین عملکرد
کد کتاب : 105231
مترجم :
شابک : 978-6222544195
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1974
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب بازی درونی تنیس اثر دبلیو تیموتی گالوی

این راهنمای فوق العاده موفق برای تسلط بر بازی از درون به سنگ محک صدها هزار نفر تبدیل شده است. بیلی جین کینگ این کتاب «بازی درونی تنیس» را انجیل تنیس خود نامیده است. ال گور از آن برای تمرکز کارکنان کمپین خود استفاده کرده است. و ایتزاک پرلمن آن را به نوازندگان جوان ویولن توصیه کرده است. بر اساس درک عمیق دبلیو. تیموتی گالوی که کلید موفقیت در درست نگه داشتن راکت یا قرار دادن درست پاها نیست، بلکه در بی نظم نگه داشتن ذهن است، این کتاب متحول کننده ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا پتانسیل هایی را در خود فعال کنید.

کتاب «بازی درونی تنیس» همان بازی است که در ذهن بازیکن انجام می شود، در برابر موانع شک به خود، عصبی بودن، و عدم تمرکز. گالوی به ما نشان می دهد که چگونه با اعتماد به خرد شهودی بدن خود و دستیابی به حالت "تمرکز آرام" بر این موانع غلبه کنیم. با توجه به فصل‌هایی که به اعتماد به خود و تغییر عادت‌ها اختصاص داده شده است، جای تعجب نیست که روش گالوی تأثیری فراتر از محدوده زمین تنیس داشته است.

کتاب بازی درونی تنیس

دبلیو تیموتی گالوی
دبلیو تیموتی گالوی (W. Timothy Gallwey) (متولد 1938 در سانفرانسیسکو) نویسنده ای است که مجموعه ای از کتابها را نوشت که در آنها روش جدیدی را برای مربیگری و پیشرفت در زمینه های مختلف شخصی و حرفه ای در زمینه های مختلف ارائه کرده است که وی آنها را" بازی درونی "می نامد. از زمان نوشتن وی در دهه 1970، کتابهای وی شامل بازی درونی تنیس، بازی داخلی گلف، بازی درونی موسیقی (با باری گرین)، اسکی داخلی و بازی درونی کار است. اثر اصلی گالوی، بازی درونی تنیس است که بیش از یک میلیون نسخه در دست چاپ دارد. علاوه بر...
نکوداشت های کتاب بازی درونی تنیس
Groundbreaking . . .
پیشگامانه . . .
Bill Gates

قسمت هایی از کتاب بازی درونی تنیس (لذت متن)