کتاب دوتا خفن خفن تر می شوند (کتاب دوم)

The Terrible Two Get Worse
کد کتاب : 10549
مترجم :
شابک : 978-6008111580
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 220
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 35
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

2 تا قزمیت 2
The Terrible Two Get Worse
(قزمیت تر می شوند)
کد کتاب : 57776
مترجم :
شابک : 978-6001943355
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

دو خرابکار خفن تر می شوند
The Terrible Two Get Worse
  • 20,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: زنبور زنبور
    نویسنده:
کد کتاب : 122053
مترجم :
شابک : 978-6003594012
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی دوتا خفن خفن تر می شوند (کتاب دوم) اثر مک بارنت

مایلز و نیلز خفن و حقه باز، هر کدوم به تنهایی انقدر شیطون بودند که بتونند یه کلاس رو به هم بریزند اما حالا که با هم دست به یکی کردن و یه تیم شدند، خفن تر هم میشن و اینجوری میشه که هر روز کل مدرسه رو روی سرشون میذارن و باعث خنده های همکلاسی هاشون و البته کلافگی مدیرشون، آقای بارکین میشن. اونا حالا برای آقای بارکین تبدیل به کابوسی شدن که تا اسمشونو میشنوه دوست داره همون چهار تا شوید مویی هم که روی سرش داره و هر روز صبح از این طرف کله به اون طرف کله قرض میده، بکنه. تا اینکه اتفاقی توی مدرسه می افته و کسی وارد ماجرا میشه که ورق رو برمیگردونه و قدرت حقه بازی مایلز و نیلز رو به چالش میکشه و قراره بهشون نشون بده یه من ماست چقدر کره داره! دیگه از حال و حول و عشق و صفا خبری نیست. قهقهه های بچه ها از کارای مایلز و نیلز و تعطیلی کلاسها و زنگ تفریح های پردردسر، همه دود شد رفت هوا. این یارو جدیده مو رو از ماست میکشه بیرون! اما زرشک! چیزی که نتونه تورو بکشه، قوی ترت میکنه! مایلز و نیلز کسایی نیستن که زیر بار این چیزا برن. اونا به هر دری میزننن که یه بار دیگه ثابت کنن قدرت دست کیه!

هشدار مهم: احتمالا مجبور میشین وسط این ماجراها به فکّ خودتون استراحت بدین که از خنده درد نگیره و روده بر نشین!

کتاب"دو تا خفن، خفن تر میشوند"، کتاب دوم از سری کتابهای"دو تا خفن" است که توسط مک بارنت و جوری جان، نویسندگانی که پرفروشترین کتابهای کودک و نوجوان را در کارنامه خود دارند، نوشته شده. آنها در این کتاب، بار دیگر ثابت میکنند که حقه در دست افراد فاقد قدرت، ابزاری برای عدالت و، البته ناگفته نماند، خنده نیز بکار میرود. در این داستان شاهد آن خواهیم بود که دوستی، کار گروهی و استفاده از خلاقیت همه اعضای گروه چقدر نتیجه بخش است.

کتاب دوتا خفن خفن تر می شوند (کتاب دوم)


ویژگی های دوتا خفن خفن تر می شوند (کتاب دوم)

پرفروشترین سری کتابهای نیویورک تایمز

نکوداشت های دوتا خفن خفن تر می شوند (کتاب دوم)
John and Barnett's sophomore effort is as much fun as series opener The Terrible Two...Cornell's line drawings add to the goofy, deadpan experience. This revenger's comedy, dotted with references to classic plays and philosophical concepts, will be a joy for pranksters and seekers of a good-hearted laugh.”
تلاش دوم ادبی پر سر و صدای جان و بارنت در سری کتابهای دوتا خفن، مانند جلد اول آن سرگرم کننده و به همان اندازه جالب ارائه شده است. تصویرگری کرنل به این ماجرای پردردسر، چاشنی خنده بیشتری اضافه میکند. در خلال این کمدی انتقام جویانه، به نمایشنامه های کلاسیک و مفهومهای فلسفی نیز اشاره هایی میشود که لذت خواندن این کتاب را برای دوست داران حقه و حقه بازی و همچنین کسانی که میخواهند از ته دل بخندد دو چندان میکند.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

Hilarious....Fast-paced and laugh-aloud funny, the book will appeal to a wide range of readers.... Quirky writing and colorful dialogue make the book an excellent read-aloud.
خنده دار..ماجرا خیلی سریع پیش میرود و قهقه شما را بلند میکند. این کتاب هر قشری از خوانندگان را جذب میکند. به واسطه متن نامعمول و دیالوگ رنگارنگی که کتاب دارد، انتخاب بسیار خوبی برای خواندن جمعی خواهد بود.
School Library Journal School Library Journal

This humorous sequel makes for engaging, fast-paced reading that again highlights the meaning of friendship, and animated, amusing cartoon illustrations enhance and extend the story.
این دنباله از سری کتابهای دو تا خفن، بسیار سرگرم کننده است و اهمیت معنای دوستی را نشان میدهد. نقاشی های زنده و جالب آن، جذابیت داستان را بیشتر میکند.
Booklist Booklist

قسمت هایی از دوتا خفن خفن تر می شوند (کتاب دوم) (لذت متن)
مایلز پرسید: « مطمئنی نمی خوای؟ » « آره. » نایلز، یه گیره ی لباس از تو جیبش درآورد و بست رو دماغش. یه کم قیافه شو کج کرد، چون درد داشت ( ۳) . مایلز گفت: « ماسک گاز خیلی راحت تره ها! » نایلز گفت: « باشه. » « تازه، قیافه ی آدمم باحال می شه. » نایلز نگاهی به مایلز انداخت. گفت: « شاید. » مایلز و نایلز اسکیت بورداشونو گذاشتن رو پیاده رو. ( جفت اسکیت بوردا مال مایلز بود؛ امروز صبح با یکیشون اومده بود پارکینگ رستوران دنی. نایلز هم اون یکی رو آورده بود. خوب بلد نبود تعادلشو حفظ کنه. ) دستکشای لاستیکی رو دستشون کردن. کردن. قلم موهاشونو درآوردن. بعد، مایلز دست برد تو کوله ش و مهم ترین چیزی که واسه خرابکاری امروز صبح لازم داشتن رو کشید بیرون؛ یه چیزی که اون قدر مهم بود که نمی شد اسمشو تو فهرست نوشت، چون ممکن بود فهرست بیفته دست غریبه و مجبور بشن کلی سوال و جواب پس بدن، لو برن یا هزار تا احتمال دیگه، یا حتی شایدم اخراج بشن. اصلا کل عملیات سر همین وسیله بود: یه تیکه پنیر که محکم تو پلاستیک پیچیده شده بود. گاوای یاونی ولی، چمنای یاونی ولی رو می خوردن، چمنایی که توی تپه های یاونی ولی درمیومد؛ از گاوای یاونی ولی شیر یاونی ولی می گرفتن؛ یه مقداری از شیرای یاونی ولی تبدیل می شد به پنیر یاونی ولی که فروخته می شد به مشتری های لبنیات فروشی یاونی ولی. این لبنیاتی، بیست و هفت مدل مختلف پنیر می فروخت، مثل: اگه شمرد ین، حتما فهمیدین که اینا فقط ۲۶ مدل پنیرن؛ اما شاید دلتون بخواد بدونین که یاونی ولی یکی از چهار شهر خارج از آلمانه که پنیر لیمبرگر درست می کنه. مایلز مرفی امروز صبح همین پنیرو خریده بود. این پنیر، معروف به اینه که بوی پا می ده.