کتاب قفل گشایی از مغز وسواسی

Brain Lock
کد کتاب : 105584
مترجم : رضا ناظمی
شابک : 978-6227939200
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 322
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1996
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب قفل گشایی از مغز وسواسی اثر جفری شوارتز

کتاب «قفل گشایی از مغز وسواسی» نوشته «جفری شوارتز» توسط نشر اسبار منتشر شده است.
تخمین زده می شود که 5 میلیون آمریکایی از اختلال وسواس فکری-اجباری (OCD) رنج می برند و زندگی ضعیفی دارند که در آن مجبور به وسواس در مورد چیزی یا تکرار یک کار مشابه هستند. به طور سنتی، OCD با پروزاک یا داروهای مشابه درمان می شود. مشکل دارو، جدای از هزینه آن، این است که 30 درصد از افراد تحت درمان به آن پاسخ نمی‌دهند و زمانی که قرص‌ها قطع می‌شوند، علائم همیشه باز می‌گردند.

جفری ام. شوارتز، دکتر جفری ام. شوارتز، در کتاب «قفل گشایی از مغز وسواسی» یک روش چهار مرحله ای ساده برای غلبه بر OCD ارائه می دهد که بسیار موثر است، اکنون در مراکز درمانی دانشگاهی در سراسر جهان استفاده می شود. این روش که با آزمایش‌های تصویربرداری مغز ثابت شده است که واقعا شیمی مغز را تغییر می‌دهد، این روش به روان‌داروها متکی نیست. در عوض، بیماران از خود درمانی شناختی و اصلاح رفتار برای ایجاد الگوهای جدید پاسخ به وسواس های خود استفاده می کنند. در اصل، آنها از ذهن برای تعمیر مغز استفاده می کنند.

کتاب «قفل گشایی از مغز وسواسی» با استفاده از داستان های زندگی واقعی بیماران واقعی، این روش انقلابی را توضیح می دهد و الهام و ابزارهایی را در اختیار خوانندگان قرار می دهد تا خود را از زندان های روانی خود رها کنند و کنترل زندگی خود را دوباره به دست گیرند.

کتاب قفل گشایی از مغز وسواسی

جفری شوارتز
جفری شوارتز روانپزشک و محقق آمریکایی در زمینه نوروپلاستیسیتی و کاربرد آن در اختلال وسواس فکری-اجباری (OCD) است. او طرفدار دوگانگی ذهن/بدن است و در سال 2008 در فیلم اخراج شده: بدون هوش مجاز ظاهر شد، که در آن به مصاحبه کننده بن استین گفت که علم نباید از دین جدا شود.
نکوداشت های کتاب قفل گشایی از مغز وسواسی
A remarkable achievement! This book will make a world of difference in the lives of people with OCD
یک دستاورد قابل توجه! این کتاب دنیایی از تغییرات را در زندگی افراد مبتلا به OCD ایجاد خواهد کرد
Eric Hollander

قسمت هایی از کتاب قفل گشایی از مغز وسواسی (لذت متن)