کتاب بفرمایید فلسفه (1)

Philosophy bites (1)
گفت و گو با بزرگترین فیلسوفان معاصر
کد کتاب : 10786
مترجم :
شابک : 978-6009645244
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

بفرمایید فلسفه (2)
Philosophy bites back
تاریخ فلسفه به روایت فیلسوفان معاصر
کد کتاب : 103371
مترجم :
شابک : 978-6009996162
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 328
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب بفرمایید فلسفه (1) اثر دیوید ادموندز

در سال های اخیر، برخی از فیلسوفان برجسته جهان موضوعات مورد علاقه خود را در وب سایت بسیار محبوب philosophybites.com مطرح کرده اند. این سایت بسیار محبوب تا به امروز حدود 12.5 میلیون دانلود داشته است و در سراسر جهان به آن گوش داده شده است. کتاب «بفرمایید فلسفه (1) » بیست و پنج مصاحبه برتر از این وب سایت بسیار موفق را گرد هم می آورد. فیلسوفان برجسته - از جمله سایمون بلکبرن، آلن دو باتون، ویل کیملیکا، الکساندر نهاماس، و بیش از بیست نفر دیگر- در مورد طیف وسیعی از مسائل فلسفی به طرز شگفت‌آوری زنده، غیررسمی و شخصی بحث می‌کنند.

در اینجا پیتر سینگر قویا برای گیاهخواری استدلال می کند، آنتونی آپیا درباره جهان وطن گرایی بحث می کند، و استفان لاو نشان می دهد که چرا باور به یک خدای همه چیز قدرتمند و همه خوب غیر منطقی است. زمان، بی نهایت، شر، دوستی، حیوانات، شراب، ورزش، تراژدی - همه زندگی انسان اینجاست. و همانطور که این مصاحبه‌های کوچک نشان می‌دهند، غالبا درخشان‌ترین فیلسوفان مشتاق هستند و می‌توانند افکار خود را به سادگی و به وضوح درباره ایده‌های بزرگ فلسفه بیان کنند. نیویورک تایمز این جلد را "متفکرانه و بسیار خوانا" نامید و نتیجه گرفت که "این دیالوگ های کوچک به یک کل شگفت آور قابل توجه تبدیل شده اند."

کتاب بفرمایید فلسفه (1)

دیوید ادموندز
دیوید ادموندز (متولد 1964) سازنده ویژگی های رادیویی در سرویس جهانی بی بی سی است. وی در دانشگاه آکسفورد تحصیل کرد، دکترای فلسفه از دانشگاه آزاد دارد و بورسیه هایی را در دانشگاه شیکاگو و دانشگاه میشیگان برگزار کرده است. ادموندز نویسنده کتاب جنگ کاست: فلسفه ای از تبعیض است و با نویسنده مشترک جان ایدینو از پوکر ویتگنشتاین: داستان یک بحث 10 دقیقه ای بین دو فیلسوف بزرگ و بابی فیشر به جنگ می رود: چگونه شوروی ها عجیب ترین شطرنج را از دست دادند مسابقه همه زمان ها است.او با Nigel Warburton مجموعه پادکس...
نکوداشت های کتاب بفرمایید فلسفه (1)
This thoughtful and highly readable collection of conversations with philosophers on a broad range of topics, from the perennial problems of skepticism to the epistemological questions raised by wine tasting, displays an admirable grasp of a variety of issues."
این مجموعه متفکرانه و بسیار خواندنی از مکالمات با فیلسوفان در مورد طیف وسیعی از موضوعات، از مشکلات همیشگی شک و تردید گرفته تا پرسش های معرفت شناختی ناشی از مزه کردن شراب، درک قابل تحسینی از موضوعات مختلف را به نمایش می گذارد.
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب بفرمایید فلسفه (1) (لذت متن)