کتاب داستان زندگی و پژوهشهای استیون هاوکینگ

Stephen Hawking: His Life and Work
جستجو برای یافتن نظریه همه چیز
کد کتاب : 109847
مترجم :
شابک : 978-9643183110
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 182
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب داستان زندگی و پژوهشهای استیون هاوکینگ اثر کیتی فرگوسن

این کتاب به روایت زندگی و پژوهشهای صورت گرفته توسط دانشمندی بزرگ، که هم زمان با ما زندگی می کند و ضمن مبارزه با بیماری سخت و غیر قابل درمانش، دست از تحقیقات در زمینه کیهان شناسی و رسیدن به “نظریه ی همه چیز” که بتواند تمام قوانین حاکم بر این جهان را توجیه کند بر نمی دارد؛ استیون هاوکینگ، فردی که به همراه دیگر دانشمند، با تلفیق نظریات مختلف، در پیش گرفتن روش آزمون و خطا و تلاشی بی وقفه به دنبال کشف حقایق می گردد. اثری که امید را یادآور می شود و تجربه پیشرفت را با وجود تمامی محدودیت ها به اشتراک می گذارد.

کتاب داستان زندگی و پژوهشهای استیون هاوکینگ

کیتی فرگوسن
کیتی فرگوسن، زاده ی 16 دسامبر 1941، نویسنده ی علمی، استاد دانشگاه و نوازنده ای آمریکایی است. فرگوسن در دانشکده ی جولیارد به تحصیل موسیقی پرداخت و به مدت بیست سال در عرصه ی موسیقی، فعالیت حرفه ای کرد. شناخته شده ترین کتاب های او، زندگی نامه هایی درباره ی استیون هاوکینگ، تایکو برا، یوهانس کپلر و ریاضیدان و فیلسوف یونان باستان، فیثاغورس هستند.
دسته بندی های کتاب داستان زندگی و پژوهشهای استیون هاوکینگ
قسمت هایی از کتاب داستان زندگی و پژوهشهای استیون هاوکینگ (لذت متن)
تصور کنید که شما هیچ گاه جهانی را که در آن زندگی می کنیم، ندیده اید. آیا مجموعه قواعد کاملی وجود دارد تا با مطالعه آنها، شما بتوانید دقیقا پی ببرید که دنیای ما چگونه است؟ آیا می توانیم مجموعه این قواعد را در طول زندگی خود بخوانیم؟ بسیاری از فیزیکدانان بر این باورند که برای این کار به زمان بسیار کمتری نیاز خواهیم داشت. آنها تصور می کنند که این کتاب قواعد، کوچک است و تنها مجموعه ای از اصول نسبتا ساده را در برمی گیرد، شاید حتی تنها یک اصل در پشت سر همه چیزهایی قرار دارد که در جهان ما اتفاق افتاده، اتفاق می افتد و یا ممکن است در آتیه روی دهد. استیون هاوکینگ می گوید که این مجموعه قوانین یا نظریه همه چیز، ممکن است زیاد دور از دسترس ما نباشد.